Krzyzak / Nobile / Suen | Structural, Syntactic, and Statistical Pattern Recognition | Buch | 978-3-031-23027-1 | www.sack.de

Buch, Englisch, Band 13813, 324 Seiten, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 517 g

Reihe: Lecture Notes in Computer Science

Krzyzak / Nobile / Suen

Structural, Syntactic, and Statistical Pattern Recognition

Joint IAPR International Workshops, S+SSPR 2022, Montreal, QC, Canada, August 26-27, 2022, Proceedings
1. Auflage 2022
ISBN: 978-3-031-23027-1
Verlag: Springer International Publishing

Joint IAPR International Workshops, S+SSPR 2022, Montreal, QC, Canada, August 26-27, 2022, Proceedings

Buch, Englisch, Band 13813, 324 Seiten, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 517 g

Reihe: Lecture Notes in Computer Science

ISBN: 978-3-031-23027-1
Verlag: Springer International Publishing


This book constitutes the proceedings of the Joint IAPR International Workshop on Structural, Syntactic, and Statistical Pattern Recognition, S+SSPR 2022, held in Montreal, QC, Canada, in August 2022.

The 30 papers together with 2 invited talks presented in this volume were carefully reviewed and selected from 50 submissions. The workshops presents papers on topics such as deep learning, processing, computer vision, machine learning and pattern recognition and much more.

Krzyzak / Nobile / Suen Structural, Syntactic, and Statistical Pattern Recognition jetzt bestellen!

Zielgruppe


Research



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.