E-Book, Englisch, 392 Seiten
Lanham Hands-On Deep Learning for Games
1. Auflage 2019
ISBN: 978-1-78899-876-5
Verlag: De Gruyter
Format: EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
Leverage the power of neural networks and reinforcement learning to build intelligent games
E-Book, Englisch, 392 Seiten
ISBN: 978-1-78899-876-5
Verlag: De Gruyter
Format: EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
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Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Programmierung | Softwareentwicklung Spiele-Programmierung, Rendering, Animation
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Programmierung | Softwareentwicklung Programmier- und Skriptsprachen
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Informatik Künstliche Intelligenz
Weitere Infos & Material
Table of Contents - Deep Learning for Games
- Convolutional and Recurrent Networks
- GAN for Games
- Building a Deep Learning Gaming Chatbot
- Introducing DRL
- Unity ML-Agents
- Agent and the Environment
- Understanding PPO
- Rewards and Reinforcement Learning
- Imitation and Transfer Learning
- Building Multi-Agent Environments
- Debugging/Testing a Game with DRL
- Obstacle Tower Challenge and Beyond