Buch, Englisch, 240 Seiten, Format (B × H): 140 mm x 216 mm, Gewicht: 4238 g
Reconceptualizing Theory, Policy, and Practice
Buch, Englisch, 240 Seiten, Format (B × H): 140 mm x 216 mm, Gewicht: 4238 g
Reihe: Critical Cultural Studies of Childhood
ISBN: 978-1-137-49085-8
Verlag: Palgrave MacMillan Us
Human capital theory, developing children as future workers, shapes thinking about early childhood education policy around the globe. International contributors problematize this thinking and offer alternatives.
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Pädagogik Pädagogik Pädagogische Soziologie, Bildungssoziologie
- Sozialwissenschaften Pädagogik Teildisziplinen der Pädagogik Vorschul- und Kindergartenpädagogik
- Sozialwissenschaften Pädagogik Pädagogik Bildungssystem Bildungspolitik, Bildungsreform
- Sozialwissenschaften Pädagogik Pädagogik Philosophie der Erziehung, Bildungstheorie