- Neu
Buch, Englisch, 280 Seiten, Format (B × H): 157 mm x 227 mm, Gewicht: 385 g
Drive Impact Across Brand, Reputation, Relationships and Revenue
Buch, Englisch, 280 Seiten, Format (B × H): 157 mm x 227 mm, Gewicht: 385 g
ISBN: 978-1-3986-1964-7
Verlag: Kogan Page
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Marketing
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Unternehmensorganisation & Entwicklungsstrategien
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management E-Commerce, E-Business, E-Marketing
Weitere Infos & Material
Chapter - 00: Introduction: The Untapped Power of B2B MarketingChapter - 01: Marketing as a Business FunctionChapter - 02: Back to Brilliant BasicsChapter - 03: Strategic Planning in B2BChapter - 04: B2B Audience TargetingChapter - 05: B2B Brand: Why it Matters More Than You ThinkChapter - 06: Reputation: Built Through Loyalty, Advocacy and Success StoriesChapter - 07: Relationships: Understanding Individual and Client ObjectivesChapter - 08: Revenue: Unlocking Marketing Influenced SalesChapter - 09: Internal Communications: Activating Internal AdvocatesChapter - 10: B2B Marketing Management: Getting the Business Behind YouChapter - 11: Conclusion: The Power of Speaking the Language of the Business