Maguire / Allen | Stimulus Equivalence for Students with Developmental Disabilities | Buch | 978-1-032-28213-8 | www.sack.de

Buch, Englisch, 132 Seiten, Format (B × H): 178 mm x 254 mm, Gewicht: 268 g

Maguire / Allen

Stimulus Equivalence for Students with Developmental Disabilities

A Practical Guide to Equivalence-Based Instruction
1. Auflage 2022
ISBN: 978-1-032-28213-8
Verlag: Routledge

A Practical Guide to Equivalence-Based Instruction

Buch, Englisch, 132 Seiten, Format (B × H): 178 mm x 254 mm, Gewicht: 268 g

ISBN: 978-1-032-28213-8
Verlag: Routledge


Stimulus Equivalence for Students with Developmental Disabilities provides a step-by-step program for converting lesson plans into equivalence-based instruction. Using language and tools accessible to both students and practitioners, chapters present the concept of equivalence-based instruction and include clear and concise procedural descriptions, as well as data sheets and PowerPoint slides, with replaceable stimuli, so that special educators and clinicians will be able to immediately implement this procedure to teach any academic skill. Written in engaging prose with an emphasis on practical application, this book is an essential resource for special educators and graduate students studying to become BCBAs and special educators.

Maguire / Allen Stimulus Equivalence for Students with Developmental Disabilities jetzt bestellen!

Zielgruppe


Professional

Weitere Infos & Material


1. Introduction to Stimulus Equivalence and Equivalence-Based Instruction 2. Definition, History and Brief Overview of Stimulus Equivalence and Equivalence-Based Instruction 3. Introduction to Sorting 4. Teaching and Testing for Classes 5. Teaching Considerations: Multiple-Element Items and Errorless Instruction 6. Equivalence and Differential Outcomes 7. Equivalence and Verbal Behavior 8. Teaching Science Content to Elementary Students via Equivalence-Based Instruction 9. Design and Implementation of Equivalence-Based Instruction


Russell W. Maguire is Associate Professor, Behavior Analysis, Simmons University, US.

Ronald F. Allen is Associate Professor of Practice and Director of the Doctoral Program for Behavior Analysis at Simmons University, US.



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.