Marketing Decision Making and the Management of Pricing | Buch | 978-1-4666-4094-8 | sack.de

Buch, Englisch, 358 Seiten, HC gerader Rücken kaschiert, Format (B × H): 221 mm x 286 mm, Gewicht: 958 g

Reihe: Advances in Marketing, Customer Relationship Management, and E-Services

Marketing Decision Making and the Management of Pricing

Successful Business Tools

Buch, Englisch, 358 Seiten, HC gerader Rücken kaschiert, Format (B × H): 221 mm x 286 mm, Gewicht: 958 g

Reihe: Advances in Marketing, Customer Relationship Management, and E-Services

ISBN: 978-1-4666-4094-8
Verlag: Business Science Reference


<em>Marketing Decision Making and the Management of Pricing: Successful Business Tools</em> provides the latest research studies, market analysis, and best practices utilised in emerging markets to gain competitive advantage and market leadership. This reference source is useful for corporate managers, undergraduate and graduate students, and research scholars intending to increase their knowledge on pricing strategy and profit management. This book is part of the <em>Advances in Marketing, Customer Relationship Management, and E-Services</em> series collection.
Marketing Decision Making and the Management of Pricing jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


<strong>Dr. Rajagopal</strong>, EGADE Business School, Tecnologico de Monterrey (ITESM), Mexico.


Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.