Buch, Englisch, 284 Seiten, Format (B × H): 189 mm x 246 mm, Gewicht: 726 g
A European Perspective
Buch, Englisch, 284 Seiten, Format (B × H): 189 mm x 246 mm, Gewicht: 726 g
ISBN: 978-0-415-31416-9
Verlag: Taylor & Francis Ltd
- marketing information systems
- marketing research
- product development
- pricing issues
- international promotion
- distribution channels.
With a strong theoretical framework, this informative text draws out the key issues within the developing European Union and the role it plays in marketing around the globe. Its excellent pedagogy (including case studies, summaries, text boxes and a website to run alongside), helps make it a valuable resource for academics and professionals alike.
Visit the Companion website at www.routledge.com/textbooks/0415314178
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Außenhandel
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Internationales Management
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Marketing
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Vertrieb
Weitere Infos & Material
1. Introduction to International Marketing 2. Framework for International Marketing 3. European Marketing 4. International Marketing Information Systems: Marketing research 5. International Product Development 6. International Pricing 7. International Promotion 8. International Channels of Distribution 9. International Marketing Planning and Implementation