Buch, Englisch, 192 Seiten, Format (B × H): 161 mm x 240 mm, Gewicht: 594 g
Transform Your Strategy, Culture and Customers to Succeed
Buch, Englisch, 192 Seiten, Format (B × H): 161 mm x 240 mm, Gewicht: 594 g
ISBN: 978-1-3986-1063-7
Verlag: Kogan Page
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Unternehmensorganisation & Entwicklungsstrategien
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Unternehmensorganisation, Corporate Responsibility Unternehmenskultur, Corporate Governance
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Strategisches Management
Weitere Infos & Material
- Chapter - 00: Introduction: becoming part of the 5% club;
- Chapter - 01: Busting business myths;
- Chapter - 02: The three key components of the aligned framework;
- Chapter - 03: How to gain the alignment advantage;
- Chapter - 04: The strategic starting point;
- Chapter - 05: How to build an aligned strategy;
- Chapter - 06: The truths and half-truths about culture;
- Chapter - 07: Crossing the cultural chasms;
- Chapter - 08: Aligned performance management;
- Chapter - 09: What is the x and why?;
- Chapter - 10: Aligned teams;
- Chapter - 11: Aligned communication;
- Chapter - 12: Living an aligned life;