Buch, Englisch, 247 Seiten, Previously published in hardcover, Format (B × H): 148 mm x 210 mm, Gewicht: 346 g
Buch, Englisch, 247 Seiten, Previously published in hardcover, Format (B × H): 148 mm x 210 mm, Gewicht: 346 g
ISBN: 978-1-349-95520-6
Verlag: Palgrave Macmillan UK
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Medien- und Kommunikationswissenschaften Medienwissenschaften
- Sozialwissenschaften Medien- und Kommunikationswissenschaften Kommunikationswissenschaften Digitale Medien, Internet, Telekommunikation
- Interdisziplinäres Wissenschaften Wissenschaft und Gesellschaft | Kulturwissenschaften Kulturwissenschaften
Weitere Infos & Material
1. Introduction.- Part 1. Reconceptualising Digital Inclusion.- 2. The Varied Spectrum of Digital Engagement.- 3. State of Digital Inequalities: The Interplay Between Social and Digital Exclusion.- 4. Understanding Digital Capital Within a User’s Digital Technology Ecosystem.- 5. Preconditions of Digital Engagement.- Part 2. New Problems and Solutions. - 6. The Digital Shift.- 7. Digital Fluency.- 8. Information is Power.- Part 3. The Paradigm Shift in Digital Inclusion Policies.- 9. New models of digital training.- 10. Revisiting Digital Divide Policies in the Age of Hyperconnectivity.-