Philo | Seeing and Believing | Buch | 978-0-415-03621-4 | sack.de

Buch, Englisch, 252 Seiten, Format (B × H): 141 mm x 216 mm, Gewicht: 295 g

Reihe: Communication and Society

Philo

Seeing and Believing

The Influence of Television

Buch, Englisch, 252 Seiten, Format (B × H): 141 mm x 216 mm, Gewicht: 295 g

Reihe: Communication and Society

ISBN: 978-0-415-03621-4
Verlag: Taylor & Francis


Television has a powerful impact on our beliefs and is open to use as a political and propaganda tool. Greg Philo has taken a new approach to examining these issues by inviting groups of television viewers to write their own news programmes, based on news pictures from the 1984-5 British miners' strike.
Philo Seeing and Believing jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


Introduction; Chapter 1 Making the news; Chapter 2 Practical experience and knowledge; Chapter 3 Occupational groups; Chapter 4 Special interest groups; Chapter 5 Residential groups; Chapter 6 Conclusions: news content and audience belief; Chapter 7 Issues in news content, effects, and ‘bias’;



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.