Hispanic Consumption in South Texas
Buch, Englisch, 182 Seiten, Format (B × H): 140 mm x 216 mm, Gewicht: 3551 g
ISBN: 978-1-137-34190-7
Verlag: Palgrave MacMillan Us
Using original qualitative ethnographic field interviews and quantitative field survey results, Consumption, Informal Markets, and the Underground Economy explores the rationale for and model of 'off the books' consumption in a borderlands environment.
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Volkswirtschaftslehre Internationale Wirtschaft Entwicklungsökonomie & Emerging Markets
- Wirtschaftswissenschaften Volkswirtschaftslehre Volkswirtschaftslehre Allgemein Binnenhandel
- Wirtschaftswissenschaften Volkswirtschaftslehre Regional- und Städtische Wirtschaft
- Wirtschaftswissenschaften Volkswirtschaftslehre Wirtschaftspolitik, politische Ökonomie
Weitere Infos & Material
1. Introduction 2. Modeling 'Off the Books' Consumption 3. Informal Consumption 4. Underground Consumption 5. Conclusion 6. Statistical Appendix