Raga | Key Concepts in Hotel Management | Buch | 978-1-77469-391-9 | sack.de

Buch, Englisch, 277 Seiten, Hardback, Format (B × H): 156 mm x 230 mm, Gewicht: 776 g

Raga

Key Concepts in Hotel Management

Buch, Englisch, 277 Seiten, Hardback, Format (B × H): 156 mm x 230 mm, Gewicht: 776 g

ISBN: 978-1-77469-391-9
Verlag: Society Publishing


This book emphasizes various key terms that play a significant role in the field of Hotel Management. Hotel Management is a field of business and a study, that tends itself to the operational aspects of a hotel as well as a wide range of affiliated topics. These include accounting, administration, finance, information systems, human resource management, public relations, strategy, marketing, revenue management, sales, change management, leadership, gastronomy and more.
Raga Key Concepts in Hotel Management jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


Jennifer Raga is a Tourism and Hospitality Management Specialist with more than 15 years of experience in the industry, giving academic training to University Students and Local Communities about Tourism, Hospitality and Events Management with Eviatour C.A. She holds a BA in Tourism Business Management and a Postgraduate Diploma in Hospitality Management awarded from the University of Birmingham UK.


Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.