Analysing the Competition
Buch, Englisch, 295 Seiten, Format (B × H): 140 mm x 216 mm, Gewicht: 395 g
ISBN: 978-1-349-35021-6
Verlag: Palgrave Macmillan UK
Reviews theories of competition and existing literature, and examines the attributes of market competition and strategies adhered to by firms in the global marketplace. Provides an in-depth analysis of a broad spectrum of important topics on competitive strategies and tactics.
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Marketing
- Wirtschaftswissenschaften Volkswirtschaftslehre Volkswirtschaftslehre Allgemein
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Organisationstheorie, Organisationssoziologie, Organisationspsychologie
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Marktforschung
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Strategisches Management
Weitere Infos & Material
List of Tales List of Figures Foreword; J.L.Stanton Preface Acknowledgements About the Author Darwinism in Business Understanding Market Competition Competitive Advantage: Analysis and Strategy Competition Matrix Competition versus Cooperation Forecasting and Fudge Factors Modelling Decision Making Customer-Centric Business Management Challenges Ahead