Salili | Multicultural Education | Buch | 978-1-930608-74-0 | www.sack.de

Buch, Englisch, 240 Seiten, Paperback, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 371 g

Reihe: Multicultural Education: Issues, Policies & Practices

Salili

Multicultural Education

Issues, Policies, and Practices (PB)
Erscheinungsjahr 2001
ISBN: 978-1-930608-74-0
Verlag: Information Age Publishing

Issues, Policies, and Practices (PB)

Buch, Englisch, 240 Seiten, Paperback, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 371 g

Reihe: Multicultural Education: Issues, Policies & Practices

ISBN: 978-1-930608-74-0
Verlag: Information Age Publishing


These essays look at topics concerning multicultural education and international perspectives, including the impact of disadvantage on academic achievement, immigration policy and multicultural education in Australia, and how motivation and learning affects students of diverse backgrounds.

Salili Multicultural Education jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


Preface, Acknowledgments, Introduction, Multicultural Education: History, Issues, And Practices, Farideh Salili and Rumjahn Hoosain. Cooperative Learning Programs And Multicultural Education: Improving Intergroup Relations, Robert Cooper and Robert E. Slavin. Understanding The Impact Of Disadvantage On Academic Achievement, Colette Van Laar. Academic Adaptation Of Asian Migrant Of Overseas Students In Australia And Canada, Cynthia Leung. Students As Cultural Beings: Motivation, Learning And Achievement Among Students Of Diverse Ethnic Background, Clarence Chi-hung Ng. Multicultural Education In Latvia, Iveta Silova And Guntars Catlaks. Immigration Policy And Multicultural Education In Australia: Charting The Changes, Bob Hill and Rod Allan. Validation Of Multicultural Personality Questionnaire Among An Internationally Oriented Student Population In Taiwan, Stefan T. Mol, Jan-Pieter van Oudenhoven, and Karen I van der Zee. Education Needs For Cross-cultural Convergence In Family Legal Duties And Reciprocal Responsibilities, Oliver C.S. Tzeng. Literature, A Driving Force In Ethnic Identity And Social Responsibility Development, Nancy Hansen-Kerning and Donald T. Mizokawa.



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.