E-Book, Englisch, 552 Seiten
Sapio Hands-On Artificial Intelligence with Unreal Engine
1. Auflage 2019
ISBN: 978-1-78883-164-2
Verlag: De Gruyter
Format: EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
Everything you want to know about Game AI using Blueprints or C++
E-Book, Englisch, 552 Seiten
ISBN: 978-1-78883-164-2
Verlag: De Gruyter
Format: EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
No detailed description available for "Hands-On Artificial Intelligence with Unreal Engine".
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Programmierung | Softwareentwicklung Programmier- und Skriptsprachen
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Programmierung | Softwareentwicklung Spiele-Programmierung, Rendering, Animation
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Digital Lifestyle Internet, E-Mail, Social Media
Weitere Infos & Material
Table of Contents - Moving the first steps in the AI world?
- Behavior trees and Blackboards
- Navigation
- Environment Query System
- Agent Awareness
- Extending Behavior Trees
- Crowds
- Designing Behavior Trees - Part I
- Designing Behavior Trees - Part II
- Designing Behavior Trees - Part III
- Debugging methods for AI - Logging
- Debugging methods for AI - Navigation, EQS and Profiling
- Debugging methods for AI - The Gameplay Debugger
- Going Beyond