Schilt / van Bon / Brooks | Metrics for Service Management: | E-Book | sack.de
E-Book

E-Book, Englisch, 179 Seiten

Schilt / van Bon / Brooks Metrics for Service Management:


Erscheinungsjahr 2020
ISBN: 978-94-018-0564-3
Verlag: Van Haren Publishing
Format: EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)

E-Book, Englisch, 179 Seiten

ISBN: 978-94-018-0564-3
Verlag: Van Haren Publishing
Format: EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)



This title is the sister book to the global best-seller Metrics for IT Service Management. Taking the basics steps described there, this new title describes the context within the ITIL 2011 Lifecycle approach. More than that it looks at the overall goal of metrics which is to achieve Value. The overall delivery of Business Value is driven by Corporate Strategy and Governance, from which Requirements are developed and Risks identified. These Requirements drive the design of Services, Processes and Metrics. Metrics are designed and metrics enable design as well as governing the delivery of value through the whole lifecycle.
The book shows the reader how do achieve this Value objective by extending the ITIL Service Lifecycle approach to meet business requirements.

Schilt / van Bon / Brooks Metrics for Service Management: jetzt bestellen!


Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.