Buch, Englisch, 448 Seiten, Format (B × H): 195 mm x 238 mm, Gewicht: 1056 g
A Practical Guide to Sound and Music for Interactive Games
Buch, Englisch, 448 Seiten, Format (B × H): 195 mm x 238 mm, Gewicht: 1056 g
ISBN: 978-0-240-81726-2
Verlag: Taylor & Francis Ltd
The Game Audio Tutorial isn't just a book-you also get a powerful website (www.thegameaudiotutorial.com), which includes:
Zielgruppe
Professional Practice & Development
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Professionelle Anwendung Digitale Musik
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Informatik Tonsignalverarbeitung
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Programmierung | Softwareentwicklung Spiele-Programmierung, Rendering, Animation
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Professionelle Anwendung Interaktionsdesign für Computerspiele
Weitere Infos & Material
Chapter 1 Basic Training; Chapter 2 How Big is the Truck?; Chapter 3 Making it Sound Real; Chapter 4 Music Systems; Chapter 5 Dialogue; Chapter 6 Making it Sound Good; Chapter 7 Advanced Sound System Design; Chapter 8 Next Steps;