Systems Thinking and Process Dynamics for Marketing Systems | Buch | 978-1-4666-0969-3 | www.sack.de

Buch, Englisch, 345 Seiten, Hardback, Format (B × H): 221 mm x 286 mm, Gewicht: 1131 g

Systems Thinking and Process Dynamics for Marketing Systems

Technologies and Applications for Decision Management
Erscheinungsjahr 2012
ISBN: 978-1-4666-0969-3
Verlag: Business Science Reference

Technologies and Applications for Decision Management

Buch, Englisch, 345 Seiten, Hardback, Format (B × H): 221 mm x 286 mm, Gewicht: 1131 g

ISBN: 978-1-4666-0969-3
Verlag: Business Science Reference


Systems Thinking and Process Dynamics for Marketing Systems: Technologies and Applications for Decision Management describes a holistic approach to monitoring, evaluating, and applying appropriate marketing strategies, and understanding the competition and its future implication on the business of a company. As complexities multiply, the scientific concept of systems thinking and analyzing process dynamics explained in this publication allows marketing firms succeed. The critical issues facing firms today are presented in a thoroughly modern context, laying the foundation for a bright future.

Systems Thinking and Process Dynamics for Marketing Systems jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.




Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.