Wells / Tait / Nxozi | ICT Education | Buch | 978-3-030-92857-5 | www.sack.de

Buch, Englisch, Band 1518, 203 Seiten, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 335 g

Reihe: Communications in Computer and Information Science

Wells / Tait / Nxozi

ICT Education

49th Annual Conference of the Southern African Computer Lecturers' Association, SACLA 2020, Virtual Event, July 6-9, 2020, Revised Selected Papers
1. Auflage 2021
ISBN: 978-3-030-92857-5
Verlag: Springer International Publishing

49th Annual Conference of the Southern African Computer Lecturers' Association, SACLA 2020, Virtual Event, July 6-9, 2020, Revised Selected Papers

Buch, Englisch, Band 1518, 203 Seiten, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 335 g

Reihe: Communications in Computer and Information Science

ISBN: 978-3-030-92857-5
Verlag: Springer International Publishing


This book constitutes the refereed proceedings of the 49th Annual Conference of the Southern African Computer Lecturers' Association on ICT Education, SACLA 2019, held in a virtual mode in South Africa, in July 2020. 

The 13 revised full papers presented were carefully reviewed and selected from 55 submissions. The papers focus on practical experiences in computing education, novel tools for learning and/or assessment, and research investigating aspects of computing education. 

Wells / Tait / Nxozi ICT Education jetzt bestellen!

Zielgruppe


Research

Weitere Infos & Material


Factors Impacting Using the Internet for Learning: The Digital Divide in South African Secondary Schools.- Designing Programming Games for Diversity in Teaching Introductory Programming.- A Proposed Structure for Managing IT Diploma Qualifications in South Africa.- Goofs in the Class: Students' Errors and Misconceptions when Learning Regular Expressions.- Teaching Problem Solving to Undergraduate STEM Students: A Systematic Literature Review.- A Robust Portable Environment for First-Year Computer Science Students.- The Importance of Scaolding when \Building" Information Systems Specialists.- Using Technology to Teach a New Generation.- Opening Pandora's Box: An Active Learning Approach to Teaching Project Management.- Factors Determining the Intention of Using Online Learning Videos: A Study from Uzbekistan.- A Cybersecurity Curricular Framework for IT Undergraduates in South Africa.- Interactive Learning: Introducing a First-Year Systems' Analysis and Design Course.- Influence of External Factors on the Attitude of Students Towards Arduino Micro Development Boards.



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.