Buch, Englisch, 144 Seiten, Paperback, Format (B × H): 148 mm x 210 mm, Gewicht: 216 g
Challenges and Opportunities
Buch, Englisch, 144 Seiten, Paperback, Format (B × H): 148 mm x 210 mm, Gewicht: 216 g
ISBN: 978-3-030-47366-2
Verlag: Springer International Publishing
This book will be valuable reading to academics working in the field of disruptive technology, innovation management, and technological change more broadly.
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Wirtschaftsinformatik, SAP, IT-Management
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Angewandte Informatik Wirtschaftsinformatik
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Unternehmensführung
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Daten / Datenbanken Big Data
Weitere Infos & Material
1: Internet of Things: Promises and complexities.- 2: The patterns of growth in information and communication technologies: The case of the emerging Internet of Things.- 3: The Internet of Things in Europe: In search of unicorns.- 4: The importance of a techno-centric approach in evaluating IoT investment opportunities.- 5: Big data, predictive marketing and churn management in the IoT era.-6: Internet of Things: Governance and metagovernance of networking everything.- 7: The Internet of Things: Enabling opportunities and challenges.