Wolter | Reading Upside Down | Buch | 978-0-8077-5665-2 | www.sack.de

Buch, Englisch, 160 Seiten, Paperback, Format (B × H): 155 mm x 226 mm, Gewicht: 227 g

Wolter

Reading Upside Down

Identifying and Addressing Opportunity Gaps in Literacy Instruction
Erscheinungsjahr 2015
ISBN: 978-0-8077-5665-2
Verlag: Teachers College Press

Identifying and Addressing Opportunity Gaps in Literacy Instruction

Buch, Englisch, 160 Seiten, Paperback, Format (B × H): 155 mm x 226 mm, Gewicht: 227 g

ISBN: 978-0-8077-5665-2
Verlag: Teachers College Press


Reading Upside Down offers a paradigm shift from achievement gaps to opportunity gaps in literacy instruction. Drawing on the author’s rich experiences working one-on-one with challenged readers, this book presents case studies illustrating the complexities of student learning experiences and the unique circumstances that shaped their acquisition of literacy. Wolter explores eight key factors that contribute to reading challenges in developing readers, including school readiness, the use of prescribed phonics-based programs, physical hurdles, unfamiliarity with English, and special education labeling. With a focus on the differences that educators can make for individual students, the text suggests ways to identify and address early opportunity gaps that can impact students throughout their entire educational career.

Wolter Reading Upside Down jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.




Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.