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Sprachen
  • 1930
  • 71
Verfügbarkeit
  • 1933
  • 65
Eigenschaften
  • 4
Katalog
  • 1998
  • 246

Empirische Sozialforschung, Statistik

1.998  Treffer  für „Design“


    Reeves Learner-Centered Design

    A Cognitive View of Managing Complexity in Product, Information, and Envirommental Design
    1. Auflage 1999
    Verlag: Sage Publications, Inc
    ISBN: 978-0-7619-0727-5
    Medium: Buch
    70,50 € (inkl. MwSt.)
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    ISBN: 978-3-031-70148-1
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    2014
    Verlag: Springer International Publishing
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    Rosenbaum Design of Observational Studies

    2. Auflage 2020
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-030-46407-3
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    ISBN: 978-0-367-17765-2
    Medium: Buch
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    Roy / Acharya Statistical Survey Design and Evaluating Impact

    Erscheinungsjahr 2017
    Verlag: Cambridge University Press
    ISBN: 978-1-316-75878-6
    Medium: eBook
    Format: PDF
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    67,99 € (inkl. MwSt.)
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    Perry-Kessaris Doing Sociolegal Research in Design Mode

    1. Auflage 2023
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-032-13170-2
    Medium: Buch
    32,10 € (inkl. MwSt.)
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    Edward / Dougherty The Calculus of Consent and Constitutional Design

    2011
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-1-4614-2843-5
    Medium: Buch
    106,99 € (inkl. MwSt.)
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    Edward / Dougherty The Calculus of Consent and Constitutional Design

    2011
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-0-387-98170-3
    Medium: Buch
    106,99 € (inkl. MwSt.)
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    Sato Applications of Data-Centric Science to Social Design

    Qualitative and Quantitative Understanding of Collective Human Behavior
    1. Auflage 2019
    Verlag: Springer Nature Singapore
    ISBN: 978-981-10-7193-5
    Medium: Buch
    128,39 € (inkl. MwSt.)
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    Simonsen / Bærenholdt / Büscher Design Research

    Synergies from Interdisciplinary Perspectives
    Erscheinungsjahr 2010
    Verlag: CRC Press
    ISBN: 978-1-135-14593-4
    Medium: eBook
    Format: PDF
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    60,49 € (inkl. MwSt.)
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    Hakim Research Design

    Succesful Designs for Social Economics Research
    2. Auflage 2012
    Verlag: CRC Press
    ISBN: 978-1-135-12572-1
    Medium: eBook
    Format: EPUB
    Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
    57,99 € (inkl. MwSt.)
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    Hoefnagels Research Design

    The Logic of Social Inquiry
    1. Auflage 2010
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-202-36370-7
    Medium: Buch
    71,40 € (inkl. MwSt.)
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    Hakim Research Design

    Succesful Designs for Social Economics Research
    2. Auflage 2000
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-415-22312-6
    Medium: Buch
    271,50 € (inkl. MwSt.)
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    de Vaus Research Design

    Four Volume Set
    Verlag: SAGE PUBN
    ISBN: 978-0-7619-4487-4
    Medium: Buch
    1.047,50 € (inkl. MwSt.)
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    Hakim Research Design

    Succesful Designs for Social Economics Research
    2. Auflage 2012
    Verlag: CRC Press
    ISBN: 978-1-135-12565-3
    Medium: eBook
    Format: PDF
    Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
    57,99 € (inkl. MwSt.)
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    Leavy Research Design

    Quantitative, Qualitative, Mixed Methods, Arts-Based, and Community-Based Participatory Research Approaches
    2. Auflage 2022
    Verlag: Guilford Publications
    ISBN: 978-1-4625-5088-3
    Medium: Buch
    75,50 € (inkl. MwSt.)
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    Bickman Research Design

    Donald Campbell's Legacy
    1. Auflage 2000
    Verlag: Sage Publications, Inc
    ISBN: 978-0-7619-1086-2
    Medium: Buch
    133,20 € (inkl. MwSt.)
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    Bickman Research Design

    Donald Campbell's Legacy
    1. Auflage 2000
    Verlag: Sage Publications, Inc
    ISBN: 978-0-7619-1085-5
    Medium: Buch
    180,70 € (inkl. MwSt.)
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    Gorard Research Design

    Creating Robust Approaches for the Social Sciences
    1. Auflage 2013
    Verlag: Sage Publications UK
    ISBN: 978-1-4462-4902-4
    Medium: Buch
    60,70 € (inkl. MwSt.)
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    Hoefnagels Research Design

    The Logic of Social Inquiry
    1. Auflage 2017
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-138-53191-8
    Medium: Buch
    217,30 € (inkl. MwSt.)
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    Simonsen / Bærenholdt / Büscher Design Research

    Synergies from Interdisciplinary Perspectives
    1. Auflage 2010
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-415-57263-7
    Medium: Buch
    251,20 € (inkl. MwSt.)
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    Simonsen / Bærenholdt / Büscher Design Research

    Synergies from Interdisciplinary Perspectives
    Erscheinungsjahr 2010
    Verlag: CRC Press
    ISBN: 978-1-135-14592-7
    Medium: eBook
    Format: EPUB
    Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
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    Lipsey Design Sensitivity

    Statistical Power for Experimental Research
    1. Auflage 1989
    Verlag: Sage Publications
    ISBN: 978-0-8039-3063-6
    Medium: Buch
    95,80 € (inkl. MwSt.)
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    Gorard Research Design

    Creating Robust Approaches for the Social Sciences
    1. Auflage 2013
    Verlag: SAGE Publications
    ISBN: 978-1-4462-7543-6
    Medium: eBook
    Format: PDF
    Kopierschutz: 1 - PDF Watermark
    51,99 € (inkl. MwSt.)
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    Gorard Research Design

    Creating Robust Approaches for the Social Sciences
    1. Auflage 2013
    Verlag: SAGE Publications Ltd
    ISBN: 978-1-4462-4901-7
    Medium: Buch
    197,20 € (inkl. MwSt.)
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    Hakim Research Design

    Succesful Designs for Social Economics Research
    2. Auflage 2000
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-415-22313-3
    Medium: Buch
    60,90 € (inkl. MwSt.)
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    Leavy Research Design

    Quantitative, Qualitative, Mixed Methods, Arts-Based, and Community-Based Participatory Research Approaches
    2. Auflage 2022
    Verlag: Guilford Publications
    ISBN: 978-1-4625-4897-2
    Medium: Buch
    50,50 € (inkl. MwSt.)
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    Van den Akker / Gravemeijer / McKenney Educational Design Research

    Erscheinungsjahr 2006
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-415-39634-9
    Medium: Buch
    203,90 € (inkl. MwSt.)
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    Morse Mixed Method Design

    Principles and Procedures
    1. Auflage 2018
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-59874-298-5
    Medium: Buch
    71,20 € (inkl. MwSt.)
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    Van den Akker / Gravemeijer / McKenney Educational Design Research

    Erscheinungsjahr 2006
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-415-39635-6
    Medium: Buch
    77,00 € (inkl. MwSt.)
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    Hedrick / Bickman / Rog Applied Research Design

    A Practical Guide
    1. Auflage 1993
    Verlag: Sage Publications
    ISBN: 978-0-8039-3234-0
    Medium: Buch
    96,30 € (inkl. MwSt.)
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    Brown / Melamed Experimental Design & Analysis

    1. Auflage 1990
    Verlag: Sage Publications, Inc.
    ISBN: 978-0-8039-3854-0
    Medium: Buch
    44,50 € (inkl. MwSt.)
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    Szanto Critical Research Design

    Choices and Considerations for Creating an Integrated Research Design
    1. Auflage 2025
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-032-80025-7
    Medium: Buch
    202,40 € (inkl. MwSt.)
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    Morse Mixed Method Design

    Principles and Procedures
    1. Auflage 2009
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-59874-297-8
    Medium: Buch
    189,30 € (inkl. MwSt.)
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    Maxwell Qualitative Research Design

    An Interactive Approach
    3. Auflage 2012
    Verlag: Sage Publications, Inc
    ISBN: 978-1-4129-8119-4
    Medium: Buch
    72,30 € (inkl. MwSt.)
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    Hancké INTELLIGENT RESEARCH DESIGN

    A GUIDE FOR BEGINNING RESEARCHERS IN THE SOCIAL SCIENCES
    Erscheinungsjahr 2013
    Verlag: Oxford University Press(UK)
    ISBN: 978-0-19-957079-9
    Medium: Buch
    50,50 € (inkl. MwSt.)
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    Szanto Critical Research Design

    Choices and Considerations for Creating an Integrated Research Design
    1. Auflage 2025
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-032-80024-0
    Medium: Buch
    72,40 € (inkl. MwSt.)
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    MacLin Experimental Design in Psychology

    A Case Approach
    9. New Auflage 2020
    Verlag: Taylor & Francis Ltd
    ISBN: 978-0-367-40654-7
    Medium: Buch
    109,50 € (inkl. MwSt.)
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    Chatterji User-Centered Assessment Design

    An Integrated Methodology for Diverse Populations
    1. Auflage 2025
    Verlag: Guilford Publications
    ISBN: 978-1-4625-5548-2
    Medium: Buch
    86,50 € (inkl. MwSt.)
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    Markauskaite / Freebody / Irwin Methodological Choice and Design

    Scholarship, Policy and Practice in Social and Educational Research
    2011. Auflage 2010
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-90-481-8932-8
    Medium: Buch
    160,49 € (inkl. MwSt.)
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    MacLin Experimental Design in Psychology

    A Case Approach
    10. Auflage 2023
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-032-45649-2
    Medium: Buch
    129,40 € (inkl. MwSt.)
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    Markauskaite / Irwin / Freebody Methodological Choice and Design

    Scholarship, Policy and Practice in Social and Educational Research
    2011
    Verlag: Springer Netherlands
    ISBN: 978-94-007-3409-8
    Medium: Buch
    160,49 € (inkl. MwSt.)
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    Hjelm Elements of Research Design

    1. Auflage 2024
    Verlag: Bristol University Press
    ISBN: 978-1-4473-6403-0
    Medium: Buch
    128,50 € (inkl. MwSt.)
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    Richey / Klein Design and Development Research

    Methods, Strategies, and Issues
    1. Auflage 2007
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-5731-3
    Medium: Buch
    194,90 € (inkl. MwSt.)
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    Hjelm Elements of Research Design

    1. Auflage 2024
    Verlag: Policy Press
    ISBN: 978-1-4473-6405-4
    Medium: eBook
    Format: EPUB
    Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
    34,99 € (inkl. MwSt.)
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    Pedhazur / Schmelkin Measurement, Design, and Analysis

    An Integrated Approach
    1. Auflage 1991
    Verlag: Taylor & Francis
    ISBN: 978-0-8058-1063-9
    Medium: Buch
    182,50 € (inkl. MwSt.)
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    MacLin Experimental Design in Psychology

    A Case Approach
    10. Auflage 2023
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-032-45648-5
    Medium: Buch
    255,90 € (inkl. MwSt.)
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    Miller Experimental Design and Statistics

    2. New Auflage 1984
    Verlag: Taylor & Francis Ltd
    ISBN: 978-0-415-04011-2
    Medium: Buch
    27,50 € (inkl. MwSt.)
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    Levin Relating Statistics & Experimental Design

    An Introduction
    1. Auflage 1999
    Verlag: Sage Publications
    ISBN: 978-0-7619-1472-3
    Medium: Buch
    43,50 € (inkl. MwSt.)
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    Hjelm Elements of Research Design

    1. Auflage 2024
    Verlag: Bristol University Press
    ISBN: 978-1-4473-6404-7
    Medium: Buch
    36,50 € (inkl. MwSt.)
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    Brutger / Kertzer / Renshon Abstraction in Experimental Design

    Erscheinungsjahr 2022
    Verlag: Cambridge University Press
    ISBN: 978-1-108-99559-7
    Medium: Buch
    22,00 € (inkl. MwSt.)
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    García-Díaz / Olaya Social Systems Engineering

    The Design of Complexity
    1. Auflage 2017
    Verlag: Wiley
    ISBN: 978-1-118-97445-2
    Medium: Buch
    77,90 € (inkl. MwSt.)
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    de Vaus Research Design in Social Research

    Erscheinungsjahr 2009
    Verlag: SAGE Publications
    ISBN: 978-1-4129-2989-9
    Medium: Buch
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    Harris Literature Review and Research Design

    A Guide to Effective Research Practice
    1. Auflage 2019
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-367-25036-2
    Medium: Buch
    168,40 € (inkl. MwSt.)
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    Viswanathan Measurement Error and Research Design

    1. Auflage 2005
    Verlag: Sage Publications, Inc
    ISBN: 978-1-4129-0642-5
    Medium: Buch
    152,20 € (inkl. MwSt.)
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    Harris Literature Review and Research Design

    A Guide to Effective Research Practice
    1. Auflage 2019
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-367-25037-9
    Medium: Buch
    39,30 € (inkl. MwSt.)
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    Schmettow New Statistics for Design Researchers

    A Bayesian Workflow in Tidy R
    1. Auflage 2021
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-030-46379-3
    Medium: Buch
    74,89 € (inkl. MwSt.)
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    de Vaus Research Design in Social Research

    1. Auflage 2001
    Verlag: SAGE Publications Ltd
    ISBN: 978-0-7619-5347-0
    Medium: Buch
    68,83 € (inkl. MwSt.)
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    Johannessen Research Design Using Systemic Thinking

    Describing the General Scientific Method
    1. Auflage 2025
    Verlag: Taylor & Francis Ltd
    ISBN: 978-1-041-10351-6
    Medium: Buch
    179,50 € (inkl. MwSt.)
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    Johannessen Research Design Using Systemic Thinking

    Structuring Inquiry for Effective Scientific Investigation
    1. Auflage 2025
    Verlag: Taylor & Francis Ltd
    ISBN: 978-1-041-10350-9
    Medium: Buch
    79,50 € (inkl. MwSt.)
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    Abbott / McKinney Understanding and Applying Research Design

    1. Auflage 2012
    Verlag: Wiley
    ISBN: 978-1-118-09648-2
    Medium: Buch
    130,50 € (inkl. MwSt.)
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    Schmettow New Statistics for Design Researchers

    A Bayesian Workflow in Tidy R
    1. Auflage 2021
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-030-46382-3
    Medium: Buch
    53,49 € (inkl. MwSt.)
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    de Vaus Research Design in Social Research

    Erscheinungsjahr 2009
    Verlag: SAGE Publications
    ISBN: 978-1-4129-2988-2
    Medium: Buch
    Lieferzeit ca. 10 Werktage

    de Vaus Research Design in Social Research

    1. Auflage 2001
    Verlag: SAGE Publications Ltd
    ISBN: 978-0-7619-5346-3
    Medium: Buch
    236,10 € (inkl. MwSt.)
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    Blind The Entrepreneur in Rule-Based Economics

    Theory, Empirical Practice, and Policy Design
    Softcover Nachdruck of the original 1. Auflage 2017
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-319-87393-0
    Medium: Buch
    106,99 € (inkl. MwSt.)
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    Blind The Entrepreneur in Rule-Based Economics

    Theory, Empirical Practice, and Policy Design
    1. Auflage 2017
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-319-62778-6
    Medium: Buch
    106,99 € (inkl. MwSt.)
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    Field / Hole How to Design and Report Experiments

    1. Auflage 2003
    Verlag: Sage Publications UK
    ISBN: 978-0-7619-7382-9
    Medium: Buch
    157,60 € (inkl. MwSt.)
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    Yasseri Research Design in Social Data Science

    1. Auflage 2026
    Verlag: Sage Publications Ltd
    ISBN: 978-1-5297-2440-0
    Medium: Buch
    45,00 € (inkl. MwSt.)
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    Field / Hole How to Design and Report Experiments

    1. Auflage 2002
    Verlag: SAGE Publications Ltd
    ISBN: 978-0-7619-7383-6
    Medium: Buch
    55,64 € (inkl. MwSt.)
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    Blair / Coppock / Humphreys Research Design in the Social Sciences

    Declaration, Diagnosis, and Redesign
    1. Auflage 2023
    Verlag: De Gruyter
    ISBN: 978-0-691-19958-0
    Medium: eBook
    Format: PDF
    Kopierschutz: 1 - PDF Watermark
    53,99 € (inkl. MwSt.)
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    Sample Surveys: Design, Methods and Applications

    Sample Surveys: Design, Methods and Applications
    Erscheinungsjahr 2009
    Verlag: Elsevier Science & Technology
    ISBN: 978-0-444-53124-7
    Medium: Buch
    Lieferzeit ca. 10 Werktage

    Yasseri Research Design in Social Data Science

    1. Auflage 2026
    Verlag: Sage Publications Ltd
    ISBN: 978-1-5297-2441-7
    Medium: Buch
    126,50 € (inkl. MwSt.)
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    Strunk / Mwavita Design and Analysis in Educational Research

    ANOVA Designs in SPSS (R)
    1. Auflage 2020
    Verlag: Taylor & Francis Ltd
    ISBN: 978-1-138-36116-4
    Medium: Buch
    49,50 € (inkl. MwSt.)
    Lieferzeit ca. 10 Werktage
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    Miller / Salkind Handbook of Research Design and Social Measurement

    Sixth Auflage
    Verlag: Sage Publications, Inc
    ISBN: 978-0-7619-2046-5
    Medium: Buch
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    Strunk / Mwavita Design and Analysis in Quantitative Educational Research

    Univariate Designs in SPSS
    2. Auflage 2024
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-032-58003-6
    Medium: Buch
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    Strunk / Mwavita Design and Analysis in Quantitative Educational Research

    Univariate Designs in SPSS
    2. Auflage 2024
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-032-58004-3
    Medium: Buch
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    Leik Experimental Design and the Analysis of Variance

    1. Auflage 1997
    Verlag: Pineforge Press
    ISBN: 978-0-8039-9006-7
    Medium: Buch
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    Rothmann / Wiens / Chan Design and Analysis of Non-Inferiority Trials

    1. Auflage 2011
    Verlag: Chapman and Hall/CRC
    ISBN: 978-1-58488-804-8
    Medium: Buch
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    Rothmann / Wiens / Chan Design and Analysis of Non-Inferiority Trials

    Erscheinungsjahr 2011
    Verlag: Taylor & Francis
    ISBN: 978-1-58488-805-5
    Medium: eBook
    Format: PDF
    Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
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    Hübner Method, Methodology and Research Design in Artistic Research

    Between Solid Routes and Emergent Pathways
    1. Auflage 2024
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-032-03754-7
    Medium: Buch
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    Tantia The Art and Science of Embodied Research Design

    Concepts, Methods and Cases
    1. Auflage 2020
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-138-36708-1
    Medium: Buch
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    Tantia The Art and Science of Embodied Research Design

    Concepts, Methods and Cases
    1. Auflage 2020
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-138-36707-4
    Medium: Buch
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    Hübner Method, Methodology and Research Design in Artistic Research

    Between Solid Routes and Emergent Pathways
    1. Auflage 2024
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-032-03755-4
    Medium: Buch
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    Chu Research Methods and Design Beyond a Single Discipline

    From Principles to Practice
    1. Auflage 2024
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-367-89885-4
    Medium: Buch
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    Strunk / Mwavita Design and Analysis in Educational Research Using jamovi

    ANOVA Designs
    1. Auflage 2021
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-367-72308-8
    Medium: Buch
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    Bechhofer / Paterson Principles of Research Design in the Social Sciences

    1. Auflage 2000
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-415-21443-8
    Medium: Buch
    70,10 € (inkl. MwSt.)
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    Bechhofer / Paterson Principles of Research Design in the Social Sciences

    1. Auflage 2000
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-415-21442-1
    Medium: Buch
    250,40 € (inkl. MwSt.)
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    Chu Research Methods and Design Beyond a Single Discipline

    From Principles to Practice
    1. Auflage 2024
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-367-89883-0
    Medium: Buch
    192,40 € (inkl. MwSt.)
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    Manna 75 Years of the Indian National Sample Survey

    Evolution of Sample Design, Key Challenges and Way Forward
    Erscheinungsjahr 2025
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-981-967319-3
    Medium: Buch
    106,99 € (inkl. MwSt.)
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    Peytcheva / Yan A Practical Guide to Survey Questionnaire Design and Evaluation

    1. Auflage 2025
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-032-43540-4
    Medium: Buch
    202,00 € (inkl. MwSt.)
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    Peytcheva / Yan A Practical Guide to Survey Questionnaire Design and Evaluation

    1. Auflage 2025
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-032-43541-1
    Medium: Buch
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    Albert Sozialwissenschaftliche Forschungsmethoden leicht verständlich: Design Thinking - Laddering - Repertory Grids

    1. Auflage 2026
    Verlag: Juventa Verlag GmbH
    ISBN: 978-3-7799-8866-3
    Medium: Buch
    28,00 € (inkl. MwSt.)
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    Singh / Sedory / Rueda New Concept for Tuning Design Weights in Survey Sampling

    Erscheinungsjahr 2015
    Verlag: ACADEMIC PRESS
    ISBN: 978-0-08-100594-1
    Medium: Buch
    128,50 € (inkl. MwSt.)
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    LeCompte / Goetz / Preissle Ethnography and Qualitative Design in Educational Research, 2nd Edition

    2. Auflage 1993
    Verlag: Academic Press Inc
    ISBN: 978-0-12-440575-2
    Medium: Buch
    145,90 € (inkl. MwSt.)
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    Boniface Experiment Design and Statistical Methods For Behavioural and Social Research

    1. Auflage 1994
    Verlag: Chapman and Hall/CRC
    ISBN: 978-0-412-54230-5
    Medium: Buch
    147,20 € (inkl. MwSt.)
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    Myers / Well SOLUTIONS MANUAL to Accompany Research Design and Statistical Analysis 2/e

    2. Auflage 2002
    Verlag: CRC Press
    ISBN: 978-0-8058-4438-2
    Medium: Buch
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