E-Book, Englisch, 385 Seiten, Ebook (PDF)
Bertrand / Hughes Media Research Methods
2. Auflage 2018
ISBN: 978-1-137-55216-7
Verlag: Macmillan Education
Format: PDF
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
Audiences, Institutions, Texts
E-Book, Englisch, 385 Seiten, Ebook (PDF)
ISBN: 978-1-137-55216-7
Verlag: Macmillan Education
Format: PDF
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
Zielgruppe
Lower undergraduate
Autoren/Hrsg.
Weitere Infos & Material
1. Of Elephants, Definitions and Models: The Context of Media Research.- 2. Getting Started.- PART I: RESEARCH ON AUDIENCES.- 3. Researching Audiences.- 4. Gathering Data on Audiences.- 5. Audience Research Analysis and Interpretation.- PART II: RESEARCH ON INSTITUTIONS.- 6. Researching Media Institutions.- 7. Gathering Data on Institutions.- 8. Institutional Research Analysis and Interpretation.- PART III: RESEARCH ON TEXTS.- 9. Researching Texts.- 10. Gathering and Analysing Textual Data.- 11. Interpretation of Textual Data.- 12. Reaching Conclusions, Evaluating the Research, Writing the Report.




