Buch, Englisch, 276 Seiten, HC runder Rücken kaschiert, Format (B × H): 153 mm x 216 mm, Gewicht: 3716 g
Exploring the Transformation from Manufacturing to a Digital Service Hub
Buch, Englisch, 276 Seiten, HC runder Rücken kaschiert, Format (B × H): 153 mm x 216 mm, Gewicht: 3716 g
Reihe: Palgrave Macmillan Asian Business Series
ISBN: 978-3-319-79047-3
Verlag: Springer International Publishing
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftssektoren & Branchen Wirtschaftssektoren & Branchen: Allgemeines
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Internationales Management
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Marketing
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Forschung & Entwicklung (F&E), Innovation
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management E-Commerce, E-Business, E-Marketing
Weitere Infos & Material
1. Business-to-business Marketing in China: Digital or Traditional?; Jonathan Cooley.- Part I. Digital Business as a Social Networking Tool.- 2. China's Online Peer-to-peer (P2P) Lending Platforms; Michelle W. L. Fong.- 3. The Key to Non-profit Crowdfunding through Social Media; Peng Gao.- 4. The Language of Luxury Hotel Websites in China; Amy Suen On Yi.- 5. The Development Path of WeChat: Social, Political and Ethical Challenges; Pi-Chi Chen.- Part II. Digital Business as an Operating Platform.- 6. Digital Business and Chinese Consumers' Purchasing Intentions in Indonesia; Tao Jiang, Yeyi Li.- 7. Enhancing Brand Image and Brand Trust in the Vietnamese Tourism Industry via eWord of Mouth; Hoang Thi Phuong Thao.- 8. Digitalization in Dentistry: Development and Practices; Yuan-Min Lin.- 9. Alibaba: Jack Ma's Unique Growth Strategy and the Future of its Global Development in the Chinese Digital Business Industry; Young-Chan Kim.- 10. Conclusion - The Sino Digital Economy: Development History, Current Status and Challenges Going Forward; Chung-Shen Wu, Chih-Yuan Weng.