Buch, Englisch, 158 Seiten, HC runder Rücken kaschiert, Format (B × H): 153 mm x 216 mm, Gewicht: 348 g
New Research, Approaches and Methodologies
Buch, Englisch, 158 Seiten, HC runder Rücken kaschiert, Format (B × H): 153 mm x 216 mm, Gewicht: 348 g
ISBN: 978-3-030-85813-1
Verlag: Springer International Publishing
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Angewandte Informatik Computeranwendungen in Geistes- und Sozialwissenschaften
- Sozialwissenschaften Medien- und Kommunikationswissenschaften Kommunikationswissenschaften Digitale Medien, Internet, Telekommunikation
- Geisteswissenschaften Sprachwissenschaft Angewandte Sprachwissenschaft
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Digital Lifestyle Internet, E-Mail, Social Media
Weitere Infos & Material
Chapter 1 Metadiscourse in Digital Communication: A short introduction.- Chapter 2 “Gonna write about it on my blog too” Metadiscourse in research blog discussions.- Chapter 3 Reflections on reflexivity in digital communication: Toward a third wave of metadiscourse studies.- Chapter 4 Metadiscourse in Academic Research Articles vs. Blogs: Paul Krugman as a Case Study.- Chapter 5 This Has Changed: ‘Out-of-the-Box’ metadiscourse in Scientific Graphical Abstracts.- Chapter 6 Lemons and watermelons: Visual advertising and conceptual blending.- Chapter 7 Metadiscourse In Social Media: A Reflexive Framework.