Evans / Packwood / St. J. Neill | The Meaning of Infant Teachers' Work | E-Book | www.sack.de
E-Book

E-Book, Englisch, 272 Seiten

Reihe: The Teaching as Work Project

Evans / Packwood / St. J. Neill The Meaning of Infant Teachers' Work


Erscheinungsjahr 2005
ISBN: 978-1-134-87979-3
Verlag: CRC Press
Format: EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)

E-Book, Englisch, 272 Seiten

Reihe: The Teaching as Work Project

ISBN: 978-1-134-87979-3
Verlag: CRC Press
Format: EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)



Teachers of the youngest children at school were the first to bear the brunt of the policies to change the curriculum after the 1988 Education Act. What did the changes mean to them? How did they perceive their impact upon their work, on standards in the curriculum, on assessment and testing, and on their relationships with pupils and colleagues? How did they cope with stress, long working hours, intrusions into their home lives, and with change imposed from outside?
The authors capture in detail the views of thirty infant teachers and compare their subjective perceptions, dominated by a sense of massive change, with the objective record of both continuities and changes in their work.

Evans / Packwood / St. J. Neill The Meaning of Infant Teachers' Work jetzt bestellen!


Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.