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Interdisziplinäres

16  Treffer  für „Human–Computer Interaction Series“


    Tzankova / Filimowicz New Directions in Third Wave Human-Computer Interaction: Volume 2 - Methodologies

    1. Auflage 2018
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-319-73373-9
    Medium: Buch
    160,49 € (inkl. MwSt.)
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    Tzankova / Filimowicz New Directions in Third Wave Human-Computer Interaction: Volume 2 - Methodologies

    Softcover Nachdruck of the original 1. Auflage 2018
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-030-10364-4
    Medium: Buch
    160,49 € (inkl. MwSt.)
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    Schreck Security and Privacy in User Modeling

    2003. Auflage 2003
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-1-4020-1130-6
    Medium: Buch
    53,49 € (inkl. MwSt.)
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    Chi A Framework for Visualizing Information

    2002
    Verlag: Springer Netherlands
    ISBN: 978-1-4020-0589-3
    Medium: Buch
    106,99 € (inkl. MwSt.)
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    Bainbridge Personality Capture and Emulation

    Softcover Nachdruck of the original 1. Auflage 2014
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-1-4471-7075-4
    Medium: Buch
    53,49 € (inkl. MwSt.)
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    Ardissono / Kobsa / Maybury Personalized Digital Television

    Targeting Programs to Individual Viewers
    2004. Auflage 2004
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-1-4020-2163-3
    Medium: Buch
    160,49 € (inkl. MwSt.)
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    Aigner / Miksch / Schumann Visualization of Time-Oriented Data

    2. Auflage 2023
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-1-4471-7529-2
    Medium: Buch
    42,79 € (inkl. MwSt.)
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    Ardissono / Maybury / Kobsa Personalized Digital Television

    Targeting Programs to Individual Viewers
    1. Auflage. Softcover version of original hardcover Auflage 2004
    Verlag: Springer Netherlands
    ISBN: 978-90-481-6604-6
    Medium: Buch
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    Monk / Blythe Funology 2

    From Usability to Enjoyment
    Softcover Nachdruck of the original 2. Auflage 2018
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-030-09825-4
    Medium: Buch
    58,84 € (inkl. MwSt.)
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    Chi A Framework for Visualizing Information

    1. Auflage. Softcover version of original hardcover Auflage 2002
    Verlag: Springer Netherlands
    ISBN: 978-90-481-6009-9
    Medium: Buch
    106,99 € (inkl. MwSt.)
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    Cabrero Personas Across Cultures

    Representing the Next Billion Users
    2025
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-3-030-24350-0
    Medium: Buch
    181,89 € (inkl. MwSt.)
    vorbestellbar
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    Bainbridge Personality Capture and Emulation

    2014
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-1-4471-5603-1
    Medium: Buch
    53,49 € (inkl. MwSt.)
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    Aigner / Tominski / Miksch Visualization of Time-Oriented Data

    2. Auflage 2023
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-1-4471-7526-1
    Medium: Buch
    53,49 € (inkl. MwSt.)
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    Monk / Blythe Funology 2

    From Usability to Enjoyment
    2. Auflage 2018
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-319-68212-9
    Medium: Buch
    58,84 € (inkl. MwSt.)
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    Aigner / Tominski / Miksch Visualization of Time-Oriented Data

    Softcover Nachdruck of the original 1. Auflage 2011
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-1-4471-6869-0
    Medium: Buch
    213,99 € (inkl. MwSt.)
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    Bainbridge Family History Digital Libraries

    1. Auflage 2018
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-030-01062-1
    Medium: Buch
    149,79 € (inkl. MwSt.)
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