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Politikwissenschaft

48  Treffer  für „Routledge Communication Series“


    Millar / Heath Responding to Crisis

    A Rhetorical Approach to Crisis Communication
    1. Auflage 2003
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-4060-5
    Medium: Buch
    82,70 € (inkl. MwSt.)
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    Kaid / Bystrom The Electronic Election

    Perspectives on the 1996 Campaign Communication
    Erscheinungsjahr 1998
    Verlag: Taylor & Francis Inc
    ISBN: 978-0-8058-2779-8
    Medium: Buch
    112,50 € (inkl. MwSt.)
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    McCombs / Shaw / Weaver Communication and Democracy

    Exploring the intellectual Frontiers in Agenda-setting theory
    Erscheinungsjahr 1997
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-2555-8
    Medium: Buch
    61,70 € (inkl. MwSt.)
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    McCombs / Shaw / Weaver Communication and Democracy

    Exploring the intellectual Frontiers in Agenda-setting theory
    Erscheinungsjahr 1997
    Verlag: Taylor & Francis Inc
    ISBN: 978-0-8058-2554-1
    Medium: Buch
    79,50 € (inkl. MwSt.)
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    Willnat / Aw Political Communication in Asia

    1. Auflage 2009
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-415-96285-8
    Medium: Buch
    56,50 € (inkl. MwSt.)
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    Willnat / Aw Political Communication in Asia

    1. Auflage 2009
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-415-96284-1
    Medium: Buch
    189,20 € (inkl. MwSt.)
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    Kaid Handbook of Political Communication Research

    Erscheinungsjahr 2003
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-3774-2
    Medium: Buch
    291,10 € (inkl. MwSt.)
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    Kaid Handbook of Political Communication Research

    Erscheinungsjahr 2004
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-3775-9
    Medium: Buch
    137,00 € (inkl. MwSt.)
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    Kaid Handbook of Political Communication Research

    1. Auflage 2004
    Verlag: CRC Press
    ISBN: 978-1-135-65094-0
    Medium: eBook
    Format: EPUB
    Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
    118,99 € (inkl. MwSt.)
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    Swartz Social Justice and Communication Scholarship

    Erscheinungsjahr 2013
    Verlag: Taylor & Francis
    ISBN: 978-1-136-68384-8
    Medium: eBook
    Format: PDF
    Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
    52,49 € (inkl. MwSt.)
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    Bucy / Holbert Sourcebook for Political Communication Research

    Methods, Measures, and Analytical Techniques
    Erscheinungsjahr 2014
    Verlag: CRC Press
    ISBN: 978-1-317-70933-6
    Medium: eBook
    Format: EPUB
    Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
    108,99 € (inkl. MwSt.)
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    Swartz Social Justice and Communication Scholarship

    Erscheinungsjahr 2013
    Verlag: Taylor & Francis
    ISBN: 978-1-136-68383-1
    Medium: eBook
    Format: EPUB
    Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
    52,49 € (inkl. MwSt.)
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    Kaid Handbook of Political Communication Research

    1. Auflage 2004
    Verlag: CRC Press
    ISBN: 978-1-135-65095-7
    Medium: eBook
    Format: PDF
    Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
    118,99 € (inkl. MwSt.)
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    Bucy / Holbert Sourcebook for Political Communication Research

    Methods, Measures, and Analytical Techniques
    Erscheinungsjahr 2014
    Verlag: CRC Press
    ISBN: 978-1-317-70934-3
    Medium: eBook
    Format: PDF
    Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
    108,99 € (inkl. MwSt.)
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    Vanderford / Smith The Silicone Breast Implant Story

    Communication and Uncertainty
    1. Auflage 1996
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-1707-2
    Medium: Buch
    40,30 € (inkl. MwSt.)
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    Vanderford / Smith The Silicone Breast Implant Story

    Communication and Uncertainty
    1. Auflage 1996
    Verlag: Taylor & Francis Inc
    ISBN: 978-0-8058-1706-5
    Medium: Buch
    47,00 € (inkl. MwSt.)
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    DeFleur Computer-assisted Investigative Reporting

    Development and Methodology
    1. Auflage 1997
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-2162-8
    Medium: Buch
    129,20 € (inkl. MwSt.)
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    Gonzenbach The Media, the President, and Public Opinion

    A Longitudinal Analysis of the Drug Issue, 1984-1991
    1. Auflage 1995
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-1690-7
    Medium: Buch
    17,30 € (inkl. MwSt.)
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    DeFleur Computer-assisted Investigative Reporting

    Development and Methodology
    1. Auflage 1997
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-2163-5
    Medium: Buch
    39,30 € (inkl. MwSt.)
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    Merrill / Gade / Blevens Twilight of Press Freedom

    The Rise of People's Journalism
    1. Auflage 2001
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-3663-9
    Medium: Buch
    192,00 € (inkl. MwSt.)
    Lieferzeit ca. 10 Werktage
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    Merrill / Gade / Blevens Twilight of Press Freedom

    The Rise of People's Journalism
    1. Auflage 2001
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-3664-6
    Medium: Buch
    39,20 € (inkl. MwSt.)
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    Kelly Fund Raising and Public Relations

    A Critical Analysis
    1. Auflage 1991
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-0943-5
    Medium: Buch
    192,00 € (inkl. MwSt.)
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    Millar / Heath Responding to Crisis

    A Rhetorical Approach to Crisis Communication
    1. Auflage 2003
    Verlag: Taylor & Francis Inc
    ISBN: 978-0-8058-4059-9
    Medium: Buch
    113,50 € (inkl. MwSt.)
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    Mccombs / Reynolds The Poll With A Human Face

    The National Issues Convention Experiment in Political Communication
    Erscheinungsjahr 1999
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-2974-7
    Medium: Buch
    190,20 € (inkl. MwSt.)
    Lieferzeit ca. 10 Werktage
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    Elwood Power in the Blood

    A Handbook on Aids, Politics, and Communication
    Erscheinungsjahr 1998
    Verlag: Taylor & Francis Inc
    ISBN: 978-0-8058-2906-8
    Medium: Buch
    138,50 € (inkl. MwSt.)
    Lieferzeit ca. 10 Werktage
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    Kunczik Images of Nations and International Public Relations

    1. Auflage 1996
    Verlag: Taylor & Francis Inc
    ISBN: 978-0-8058-1713-3
    Medium: Buch
    98,50 € (inkl. MwSt.)
    Lieferzeit ca. 10 Werktage
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    Bunker Justice and the Media

    Reconciling Fair Trials and A Free Press
    1. Auflage 1996
    Verlag: Taylor & Francis Inc
    ISBN: 978-0-8058-2168-0
    Medium: Buch
    125,50 € (inkl. MwSt.)
    Lieferzeit ca. 10 Werktage
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    Kunczik Images of Nations and International Public Relations

    1. Auflage 1996
    Verlag: Taylor & Francis Inc
    ISBN: 978-0-8058-1714-0
    Medium: Buch
    49,00 € (inkl. MwSt.)
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    Gonzenbach The Media, the President, and Public Opinion

    A Longitudinal Analysis of the Drug Issue, 1984-1991
    1. Auflage 1995
    Verlag: Taylor & Francis Inc
    ISBN: 978-0-8058-1689-1
    Medium: Buch
    33,50 € (inkl. MwSt.)
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    Geist / Hardesty Negotiating the Crisis

    Drgs and the Transformation of Hospitals
    1. Auflage 1996
    Verlag: Taylor & Francis Inc
    ISBN: 978-0-8058-0458-4
    Medium: Buch
    125,50 € (inkl. MwSt.)
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    Dutta Communicating Social Change

    Structure, Culture, and Agency
    1. Auflage 2011
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-415-87874-6
    Medium: Buch
    77,60 € (inkl. MwSt.)
    Lieferzeit ca. 10 Werktage
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    Dutta Communicating Social Change

    Structure, Culture, and Agency
    1. Auflage 2011
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-415-87873-9
    Medium: Buch
    211,00 € (inkl. MwSt.)
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    Stromback / Kiousis Political Public Relations

    1. Auflage 2011
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-415-87380-2
    Medium: Buch
    167,50 € (inkl. MwSt.)
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    Crespi The Public Opinion Process

    How the People Speak
    1. Auflage 1997
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-2665-4
    Medium: Buch
    39,00 € (inkl. MwSt.)
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    Bruschke / Loges Free Press Vs. Fair Trials

    Examining Publicity's Role in Trial Outcomes
    1. Auflage 2005
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-5703-0
    Medium: Buch
    61,10 € (inkl. MwSt.)
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    Wanta The Public and the National Agenda

    How People Learn About Important Issues
    1. Auflage 1997
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-2460-5
    Medium: Buch
    127,40 € (inkl. MwSt.)
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    Burrell / Allen / Gayle Managing Interpersonal Conflict

    Advances through Meta-Analysis
    1. Auflage 2014
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-415-99918-2
    Medium: Buch
    85,90 € (inkl. MwSt.)
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    Cahn Conflict in Personal Relationships

    Erscheinungsjahr 1994
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-1277-0
    Medium: Buch
    172,80 € (inkl. MwSt.)
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    Subervi-Velez The Mass Media and Latino Politics

    1. Auflage 2008
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-5705-4
    Medium: Buch
    56,50 € (inkl. MwSt.)
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    Edelstein Total Propaganda

    From Mass Culture To Popular Culture
    1. Auflage 1997
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-0891-9
    Medium: Buch
    190,50 € (inkl. MwSt.)
    Lieferzeit ca. 10 Werktage
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    Burrell / Allen / Gayle Managing Interpersonal Conflict

    Advances through Meta-Analysis
    1. Auflage 2014
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-415-99917-5
    Medium: Buch
    247,30 € (inkl. MwSt.)
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    Biocca Television and Political Advertising

    Volume I: Psychological Processes
    Erscheinungsjahr 1991
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-0655-7
    Medium: Buch
    190,90 € (inkl. MwSt.)
    Lieferzeit ca. 10 Werktage
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    Edelstein Total Propaganda

    From Mass Culture To Popular Culture
    1. Auflage 1997
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-0892-6
    Medium: Buch
    72,80 € (inkl. MwSt.)
    Lieferzeit ca. 10 Werktage
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    Protess / McCombs Agenda Setting

    Readings on Media, Public Opinion, and Policymaking
    Erscheinungsjahr 1991
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-0841-4
    Medium: Buch
    70,40 € (inkl. MwSt.)
    Lieferzeit ca. 10 Werktage
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    Subervi-Velez The Mass Media and Latino Politics

    1. Auflage 2008
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-5704-7
    Medium: Buch
    143,50 € (inkl. MwSt.)
    Lieferzeit ca. 10 Werktage
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    Semetko / Blumler / Gurevitch The Formation of Campaign Agendas

    A Comparative Analysis of Party and Media Roles in Recent American and British Elections
    1. Auflage 2011
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-415-51555-9
    Medium: Buch
    69,70 € (inkl. MwSt.)
    Lieferzeit ca. 10 Werktage
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    Stromback / Kiousis Political Public Relations

    1. Auflage 2011
    Verlag: Taylor & Francis
    ISBN: 978-0-415-87381-9
    Medium: Buch
    55,50 € (inkl. MwSt.)
    Lieferzeit ca. 10 Werktage
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    Semetko / Blumler / Gurevitch The Formation of Campaign Agendas

    A Comparative Analysis of Party and Media Roles in Recent American and British Elections
    1. Auflage 1990
    Verlag: Taylor & Francis Inc
    ISBN: 978-0-8058-0656-4
    Medium: Buch
    47,00 € (inkl. MwSt.)
    Lieferzeit ca. 10 Werktage
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