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    De Saulles The Business of Data

    Commercial Opportunities and Social Challenges in a World Fuelled by Data
    1. Auflage 2020
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-138-38567-2
    Medium: Buch
    58,60 € (inkl. MwSt.)
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    De Saulles Information 2.0

    New models of information production, distribution and consumption
    2. Auflage 2015
    Verlag: Facet Publishing
    ISBN: 978-1-78330-009-9
    Medium: Buch
    74,50 € (inkl. MwSt.)
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    De Saulles Information 2.0

    New Models of Information Production, Distribution and Consumption
    2. Auflage 2019
    Verlag: Taylor & Francis
    ISBN: 978-1-78330-291-8
    Medium: Buch
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    De Saulles The Business of Data

    Commercial Opportunities and Social Challenges in a World Fuelled by Data
    1. Auflage 2020
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-138-38566-5
    Medium: Buch
    188,70 € (inkl. MwSt.)
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    De Saulles The Internet of Things and Business

    1. Auflage 2016
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-138-68922-0
    Medium: Buch
    85,60 € (inkl. MwSt.)
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    De Saulles The AI and Data Revolution

    Understanding the New Data Landscape
    Erscheinungsjahr 2025
    Verlag: Facet Publishing
    ISBN: 978-1-78330-711-1
    Medium: eBook
    Format: EPUB
    Kopierschutz: 0 - No protection
    58,99 € (inkl. MwSt.)
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    De Saulles Information 2.0

    New models of information production, distribution and consumption
    2. Auflage 2017
    Verlag: Facet Publishing
    ISBN: 978-1-78330-078-5
    Medium: eBook
    Format: PDF
    Kopierschutz: 0 - No protection
    83,49 € (inkl. MwSt.)
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    De Saulles The Internet of Things and Business

    Erscheinungsjahr 2016
    Verlag: Taylor & Francis eBooks
    ISBN: 978-1-134-97505-1
    Medium: eBook
    Format: PDF
    Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
    28,49 € (inkl. MwSt.)
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    De Saulles The Business of Data

    Commercial Opportunities and Social Challenges in a World Fuelled by Data
    1. Auflage 2020
    Verlag: Taylor & Francis eBooks
    ISBN: 978-0-429-76273-4
    Medium: eBook
    Format: EPUB
    Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
    52,49 € (inkl. MwSt.)
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    De Saulles The AI and Data Revolution

    Understanding the New Data Landscape
    1. Auflage 2025
    Verlag: Taylor & Francis
    ISBN: 978-1-78330-708-1
    Medium: Buch
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    De Saulles The Business of Data

    Commercial Opportunities and Social Challenges in a World Fuelled by Data
    1. Auflage 2020
    Verlag: Taylor & Francis eBooks
    ISBN: 978-0-429-76274-1
    Medium: eBook
    Format: PDF
    Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
    52,49 € (inkl. MwSt.)
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    De Saulles The AI and Data Revolution

    Understanding the New Data Landscape
    1. Auflage 2025
    Verlag: Taylor & Francis
    ISBN: 978-1-78330-709-8
    Medium: Buch
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    De Saulles The Internet of Things and Business

    Erscheinungsjahr 2016
    Verlag: Taylor & Francis eBooks
    ISBN: 978-1-134-97512-9
    Medium: eBook
    Format: EPUB
    Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
    28,49 € (inkl. MwSt.)
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