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    Du Plessis The Branded Mind

    1. Auflage 2011
    Verlag: Kogan Page
    ISBN: 978-0-7494-6125-6
    Medium: Buch
    41,50 € (inkl. MwSt.)
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    Du Plessis The Advertised Mind

    Groundbreaking Insights into How Our Brains Respond to Advertising
    1. Auflage 2005
    Verlag: Kogan Page
    ISBN: 978-0-7494-4578-2
    Medium: eBook
    Format: PDF
    Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
    30,49 € (inkl. MwSt.)
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    Du Plessis The Branded Mind

    What Neuroscience Really Tells Us About the Puzzle of the Brain and the Brand
    1. Auflage 2011
    Verlag: Kogan Page
    ISBN: 978-0-7494-6298-7
    Medium: eBook
    Format: EPUB
    Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
    36,49 € (inkl. MwSt.)
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    Du Plessis Advertised Mind

    Groundbreaking Insights Into How Our Brains Respond to Advertising
    1. Auflage 2008
    Verlag: Kogan Page
    ISBN: 978-0-7494-5024-3
    Medium: Buch
    36,10 € (inkl. MwSt.)
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