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Njathi / Watkins Digital Public Relations and Marketing Communication Trends in Africa
1. Auflage 2024Verlag: RoutledgeISBN: 978-1-032-68961-6Medium: Buch190,00 € (inkl. MwSt.)
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Watkins Sport Teams, Fans, and Twitter
The Influence of Social Media on Relationships and BrandingErscheinungsjahr 2018Verlag: Bloomsbury eBooks USISBN: 978-1-4985-4006-3Medium: eBookFormat: EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)39,49 € (inkl. MwSt.)
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Watkins Sport Teams, Fans, and Twitter
The Influence of Social Media on Relationships and BrandingErscheinungsjahr 2018Verlag: Bloomsbury Publishing PLCISBN: 978-1-4985-4005-6Medium: Buch106,50 € (inkl. MwSt.)
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Watkins Research Perspectives on Social Media Influencers and their Followers
Erscheinungsjahr 2022Verlag: Lexington BooksISBN: 978-1-7936-1366-0Medium: Buch49,80 € (inkl. MwSt.)
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Watkins Research Perspectives on Social Media Influencers and Brand Communication
Erscheinungsjahr 2022Verlag: Lexington BooksISBN: 978-1-7936-1363-9Medium: Buch48,70 € (inkl. MwSt.)
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Watkins Research Perspectives on Social Media Influencers and their Followers
Erscheinungsjahr 2021Verlag: Bloomsbury eBooks USISBN: 978-1-9787-5687-8Medium: eBookFormat: PDF
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)34,49 € (inkl. MwSt.)
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Watkins Research Perspectives on Social Media Influencers and their Followers
Erscheinungsjahr 2021Verlag: Lexington BooksISBN: 978-1-7936-1364-6Medium: Buch130,00 € (inkl. MwSt.)
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Watkins Sport Teams, Fans, and Twitter
The Influence of Social Media on Relationships and BrandingErscheinungsjahr 2018Verlag: Bloomsbury eBooks USISBN: 978-1-9787-7249-6Medium: eBookFormat: PDF
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)39,49 € (inkl. MwSt.)
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Watkins Sport Teams, Fans, and Twitter
The Influence of Social Media on Relationships and BrandingErscheinungsjahr 2020Verlag: Bloomsbury Publishing PLCISBN: 978-1-4985-4007-0Medium: Buch46,50 € (inkl. MwSt.)
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Watkins The Alyse Diaries
CuriousErscheinungsjahr 2014Verlag: XlibrisISBN: 978-1-4990-6066-9Medium: Buch22,70 € (inkl. MwSt.)
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Watkins Research Perspectives on Social Media Influencers and their Followers
Erscheinungsjahr 2021Verlag: Bloomsbury eBooks USISBN: 978-1-7936-1365-3Medium: eBookFormat: EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)34,49 € (inkl. MwSt.)
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Watkins Research Perspectives on Social Media Influencers and Brand Communication
Erscheinungsjahr 2020Verlag: Bloomsbury eBooks USISBN: 978-1-9787-5686-1Medium: eBookFormat: PDF
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)34,49 € (inkl. MwSt.)
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Watkins Research Perspectives on Social Media Influencers and Brand Communication
Erscheinungsjahr 2020Verlag: Lexington BooksISBN: 978-1-7936-1361-5Medium: Buch120,80 € (inkl. MwSt.)
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Watkins Research Perspectives on Social Media Influencers and Brand Communication
Erscheinungsjahr 2020Verlag: Bloomsbury eBooks USISBN: 978-1-7936-1362-2Medium: eBookFormat: EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)34,49 € (inkl. MwSt.)
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Njathi / Watkins Digital Public Relations and Marketing Communication Trends in Africa
1. Auflage 2024Verlag: Taylor & Francis eBooksISBN: 978-1-040-03954-0Medium: eBookFormat: PDF
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)56,49 € (inkl. MwSt.)
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Njathi / Watkins Digital Public Relations and Marketing Communication Trends in Africa
1. Auflage 2024Verlag: Taylor & Francis eBooksISBN: 978-1-040-03956-4Medium: eBookFormat: EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)56,49 € (inkl. MwSt.)
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