Buch, Englisch, 240 Seiten, Format (B × H): 151 mm x 228 mm, Gewicht: 372 g
Buch, Englisch, 240 Seiten, Format (B × H): 151 mm x 228 mm, Gewicht: 372 g
ISBN: 978-0-19-559392-1
Verlag: Oxford University Press
Want to know how to influence other people's behaviour?
In The Advertising Effect, respected advertising insider, Adam Ferrier, reveals the ten techniques used by some of the best-known brands across the globe. These techniques are grounded in psychological theory with award winning real world examples and explore how the most effective way to change behaviour is through action rather than the conventional advertising practices (emotional or rational persuasion).
This is the ultimate insider's guide, to the ultimate behaviour change industry - advertising.
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Unternehmensorganisation & Entwicklungsstrategien
- Wirtschaftswissenschaften Volkswirtschaftslehre Volkswirtschaftslehre Allgemein Verhaltensökonomik
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Marketing
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Unternehmensführung