Key Concepts in Marketing and Advertising | E-Book | www.sack.de
E-Book

E-Book, Englisch, 282 Seiten, Electronic book text, Format (B × H): 152 mm x 229 mm

Key Concepts in Marketing and Advertising


Erscheinungsjahr 2022
ISBN: 978-1-77469-333-9
Verlag: Society Publishing
Format: PDF
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)

E-Book, Englisch, 282 Seiten, Electronic book text, Format (B × H): 152 mm x 229 mm

ISBN: 978-1-77469-333-9
Verlag: Society Publishing
Format: PDF
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)



This book sheds light on various key terms or jargans that have been used for marketing and advertising. In basic terms, marketing is the process of identifying customer needs and determining how best to meet those needs. In contrast, advertising is the exercise of promoting a company and its products or services through paid channels. In other words, advertising is a component of marketing.

Key Concepts in Marketing and Advertising jetzt bestellen!

Weitere Infos & Material


Jonah C. Pardillo received her degree for Masters in Business Administration from University of the East, Philippines. Her bachelor was also earned from University of the East. Currently, she is affiliated at University of Mansford, California, USA. She has professorial experience and teaches several business courses in undergrad from Far Eastern University, Technological Institute of the Philippines, Manila Business College, Global Reciprocal College. Further, she was a Content developer for undergrad and graduate subjects. Aside from academic experience, she also manages her own business.



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.