Köhler / Otto | Trust in Media and Journalism | Buch | 978-3-658-20764-9 | sack.de

Buch, Englisch, 179 Seiten, Paperback, Format (B × H): 148 mm x 210 mm, Gewicht: 251 g

Köhler / Otto

Trust in Media and Journalism

Empirical Perspectives on Ethics, Norms, Impacts and Populism in Europe

Buch, Englisch, 179 Seiten, Paperback, Format (B × H): 148 mm x 210 mm, Gewicht: 251 g

ISBN: 978-3-658-20764-9
Verlag: Springer


All over Europe and the World communication scientists reflect questions on trust in journalism and media. A large scale of analysis and research gives new perspectives of reasons, impacts and consequences of trust or mistrust in media and journalism. This anthology provides an overview on empirical research to trust in media and journalism, new perspectives, methodological approaches and current results, discussed among communication scientists at European and international scientific conferences.
Köhler / Otto Trust in Media and Journalism jetzt bestellen!

Zielgruppe


Research


Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


Trust in Media and Journalism.- Introduction.- Ethics and Norms.- Impacts on Trust.- Populism.


Prof. Dr. Kim Otto is Professor for economics journalism at the University of Würzburg.
Dr. Andreas Köhler is Research associate at the chair for economics journalism at the University of Würzburg.


Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.