Kubincová / Durães / Sánchez-Gómez | Methodologies and Intelligent Systems for Technology Enhanced Learning, Workshops - 14th International Conference | E-Book | sack.de
E-Book

E-Book, Englisch, 260 Seiten

Reihe: Lecture Notes in Networks and Systems

Kubincová / Durães / Sánchez-Gómez Methodologies and Intelligent Systems for Technology Enhanced Learning, Workshops - 14th International Conference


1. Auflage 2025
ISBN: 978-3-031-85561-0
Verlag: Springer International Publishing
Format: PDF
Kopierschutz: 1 - PDF Watermark

E-Book, Englisch, 260 Seiten

Reihe: Lecture Notes in Networks and Systems

ISBN: 978-3-031-85561-0
Verlag: Springer International Publishing
Format: PDF
Kopierschutz: 1 - PDF Watermark



This book includes the accepted papers of the four selected workshops focus on , (NURSING), (TEL4FC), and (ETELT). Education is the cornerstone of any society; it serves as one of the foundations for many of its social values and characteristics. mis4TEL’24 promotes the interaction among the scientific community to discuss applications Technology enhanced learning solutions targeting not only cognitive and social processes but also motivational, personality, or emotional factors. In addition, current trends concerning the use of artificial intelligence can help and augment learning opportunities for learners and educators.

The authors would like to thank all the contributing authors, the members of the Program Committee, National Associations (AEPIA, APPIA, and LASI), and the sponsors (AIR Institute).

Kubincová / Durães / Sánchez-Gómez Methodologies and Intelligent Systems for Technology Enhanced Learning, Workshops - 14th International Conference jetzt bestellen!

Zielgruppe


Research

Weitere Infos & Material


Forecasting and AI-Powered Exploration of Student choices across differents types of Mathematics in Pre-University School.- Computerized Dynamic Assessment for Pragmatic Competence in Second Language Learners' English Email Requests.- Game-Based Learning in Higher Education: player profiles of faculty.- Enhancing Education Research: The Potential and Challenges of Incorporating AI into Qualitative Data Analysis.- Personalization – Differences in Teachers’ and Students’ Views.- Categorizing Students of the MathE Platform: a Fuzzy Clustering Perspective.



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.