E-Book, Englisch, 187 Seiten
Reihe: De Gruyter Textbook
Lachapelle / Maarek Political Parties in the Digital Age
1. Auflage 2015
ISBN: 978-3-11-041381-6
Verlag: De Gruyter
Format: PDF
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
The Impact of New Technologies in Politics
E-Book, Englisch, 187 Seiten
Reihe: De Gruyter Textbook
ISBN: 978-3-11-041381-6
Verlag: De Gruyter
Format: PDF
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
Zielgruppe
Students in Political Science, Government, Public Policy; Student
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Medien- und Kommunikationswissenschaften Kommunikationswissenschaften Digitale Medien, Internet, Telekommunikation
- Sozialwissenschaften Politikwissenschaft Politische Kultur Politische Kommunikation und Partizipation
- Sozialwissenschaften Medien- und Kommunikationswissenschaften Kommunikationswissenschaften Kommunikation & Medien in der Politik
- Sozialwissenschaften Politikwissenschaft Politische Systeme Politische Parteien
Weitere Infos & Material
• Decline of Activism Within Political Parties: Coping Strategies and New Technologies
• Innovations in Information Technology in American Party Politics Since
• Social Media and the U.S. Presidential Campaigns: the Dark Side of the Electoral Process
• Party Activists and Communications in Quebec
• The United Kingdom Independence Party (UKIP) and the British Press: Integration, Immigration and Integrity
• The French Political Communication and the Emergence of Electronic Media and Social Networks
• Internet, Social Media Use and Political Participation in the 2013 Parliamentary Election in Germany
• Changing Communications? Political Parties and Web 2.0 in the 2011 New Zealand General Election
• Political Parties and the Internet: Social Changes and Political Transformations - the case of the Parti Quebecois