Maggetti / Radaelli / Gilardi | Designing Research in the Social Sciences | E-Book | sack.de
E-Book

E-Book, Englisch, 200 Seiten

Maggetti / Radaelli / Gilardi Designing Research in the Social Sciences


1. Auflage 2012
ISBN: 978-1-4462-9109-2
Verlag: SAGE Publications
Format: EPUB
Kopierschutz: 6 - ePub Watermark

E-Book, Englisch, 200 Seiten

ISBN: 978-1-4462-9109-2
Verlag: SAGE Publications
Format: EPUB
Kopierschutz: 6 - ePub Watermark



This innovative research design text will help you make informed choices when carrying out your research project. Covering both qualitative and quantitative approaches, and with examples drawn from a wide range of social science disciplines, the authors explain what is at stake when choosing a research design, and discuss the trade-offs that researchers have to make when considering issues such as:- causality- categories and classification- heterogeneity- interdependence- timeThis book will appeal to students and researchers looking for an in-depth understanding of research design issues to help them design their projects in a thoughtful and responsible way.

Maggetti / Radaelli / Gilardi Designing Research in the Social Sciences jetzt bestellen!


Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.