Mahroum Black Swan Start-ups
1. Auflage 2016
ISBN: 978-1-137-57727-6
Verlag: Palgrave Macmillan UK
Format: PDF
Kopierschutz: 1 - PDF Watermark
Understanding the Rise of Successful Technology Business in Unlikely Places
E-Book, Englisch, 254 Seiten, eBook
ISBN: 978-1-137-57727-6
Verlag: Palgrave Macmillan UK
Format: PDF
Kopierschutz: 1 - PDF Watermark
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Weitere Infos & Material
Foreword-. Chapter 1: Introduction-. Chapter 2: Start-Up Success and the Five Types of Place Surplus-. Chapter 3: Skype in Tallinn-. Chapter 4: SoundCloud in Berlin-. Chapter 5: Sofizar in Lahore-. Chapter 6: Rovio in Espoo-. Chapter 7: Red Bull in Fuschl-Am-See-. Chapter 8: TomTom in Amsterdam-. Chapter 9: MAKTOOB in Amman-. Chapter 10: StormGeo in Bergen-. Chapter 11: 24symbols in Madrid-. Chapter 12: Bayt.com in Dubai-. Chapter 13: Atlassian in Sydney-. Chapter 14: Unhappy start-ups are alike, each happy start-up is unique-.