Buch, Englisch, 264 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 599 g
How Authentic Marketing and Communications Wins in the Purposeful Age
Buch, Englisch, 264 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 599 g
ISBN: 978-1-3986-0016-4
Verlag: Kogan Page
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Public Relations
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Marketing
- Sozialwissenschaften Medien- und Kommunikationswissenschaften Kommunikationswissenschaften Kommunikationsmanagement, Public Relations
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management E-Commerce, E-Business, E-Marketing
Weitere Infos & Material
- Chapter - 00: Introduction;
- Chapter - 01: The world – what you need to know;
- Chapter - 02: The truth – what we mean by it;
- Chapter - 03: The why – understanding the context of truth and purpose;
- Chapter - 04: The where – finding truthful purpose in business;
- Chapter - 05: The way – how your culture is key;
- Chapter - 06: The how – audiences and stories;
- Chapter - 07: The what – understanding your channels;
- Chapter - 08: The wow – how to measure success;
- Chapter - 09: Activate NOW;