Buch, Englisch, 240 Seiten, Book, Format (B × H): 153 mm x 216 mm, Gewicht: 443 g
Reihe: Research
Multiple Touchpoints in Brand Communication
Buch, Englisch, 240 Seiten, Book, Format (B × H): 153 mm x 216 mm, Gewicht: 443 g
Reihe: Research
ISBN: 978-3-658-24877-2
Verlag: Springer
Publication in the field of economic sciences
Collection of essays on advertising, communication, marketing and media management
Essays on advertising effectivenessZielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Marktforschung
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management E-Commerce, E-Business, E-Marketing
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Marketing
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Werbung
Weitere Infos & Material
Digital Communications and Multiple Touchpoints.- Creativity in Advertising.- Consumer Responses to Multiple Communications.