Rosengren / Okazaki / Dahlén | Advances in Advertising Research (Vol. IV) | Buch | 978-3-658-04216-5 | sack.de

Buch, Englisch, 407 Seiten, Paperback, Format (B × H): 148 mm x 210 mm, Gewicht: 5394 g

Reihe: European Advertising Academy

Rosengren / Okazaki / Dahlén

Advances in Advertising Research (Vol. IV)

The Changing Roles of Advertising

Buch, Englisch, 407 Seiten, Paperback, Format (B × H): 148 mm x 210 mm, Gewicht: 5394 g

Reihe: European Advertising Academy

ISBN: 978-3-658-04216-5
Verlag: Springer


Advances in Advertising Research are published by the European Advertising Academy (EAA). This volume is a compilation of research presented at the 11th International Conference in Advertising (ICORIA) which was held in Stockholm (Sweden) in June 2012. The conference gathered 150 leading researchers from 22 countries under the conference theme “The changing roles of advertising”. The book provides international state-of-the-art research with 30 articles by renowned scholars from the worldwide ICORIA network.
Rosengren / Okazaki / Dahlén Advances in Advertising Research (Vol. IV) jetzt bestellen!

Zielgruppe


Research

Weitere Infos & Material


The Roles of Advertising.- The Faces of Advertising.- Reception of Advertising.- Perceptions of Advertising.


Sara Rosengren and Micael Dahlén work at the Stockholm School of Economics.

Shintaro Okazaki is Associate Professor of Marketing at the College of Economics and Business Administration, Universidad Autónoma de Madrid, Spain.


Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.