Russell-Rose / Tate | Designing the Search Experience | E-Book | sack.de
E-Book

E-Book, Englisch, 320 Seiten

Russell-Rose / Tate Designing the Search Experience

The Information Architecture of Discovery

E-Book, Englisch, 320 Seiten

ISBN: 978-0-12-397288-0
Verlag: Elsevier Reference Monographs
Format: PDF
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)



Search is not just a box and ten blue links. Search is a journey: an exploration where what we encounter along the way changes what we seek. But in order to guide people along this journey, designers must understand both the art and science of search.In Designing the Search Experience, authors Tony Russell-Rose and Tyler Tate weave together the theories of information seeking with the practice of user interface design.
Understand how people search, and how the concepts of information seeking, information foraging, and sensemaking underpin the search process. Apply the principles of user-centered design to the search box, search results, faceted navigation, mobile interfaces, social search, and much more. Design the cross-channel search experiences of tomorrow that span desktop, tablet, mobile, and other devices.
Russell-Rose / Tate Designing the Search Experience jetzt bestellen!
Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.