Schramm-Klein / Foscht / Morschett | European Retail Research | E-Book | sack.de
E-Book

Schramm-Klein / Foscht / Morschett European Retail Research



2013, Volume 27, Issue I

2014, 125 Seiten, eBook, eBook Reihe: European Retail Research
ISBN: 978-3-658-05313-0
Verlag: Springer
Format: PDF
Kopierschutz: Wasserzeichen (»Systemvoraussetzungen)


Schramm-Klein / Foscht / Morschett European Retail Research

The aim of EUROPEAN RETAIL RESEARCH is to publish interesting manuscripts of high quality and innovativeness with a focus on retail researchers, retail lecturers, retail students and retail executives. As it has always been, retail executives are part of the target group and the knowledge transfer between retail research and retail management remains a part of the publication’s concept. EUROPEAN RETAIL RESEARCH welcomes manuscripts on original theoretical or conceptual contributions as well as empirical research – based either on large-scale empirical data or on the case-study method. Following the state of the art in retail research, articles on any major issues that concern the general field of retailing and distribution are welcome.

Zielgruppe


Research

Weitere Infos & Material


Self-monitoring and Fashion Retailer Choice.- Purchasing the Counterfeit.- Differentiation in Online Retailing.- Store Flyer Advertising.- Self-Service Technologies.- Retailing in Portugal.



Schnedlitz, Peter
Prof. Dr. Hanna Schramm-Klein, Siegen University, Germany Prof. Dr. Thomas Foscht, University of Graz, Austria Prof. Dr. Dirk Morschett, University of Fribourg, Switzerland Prof. Dr. Thomas Rudolph, University of St. Gallen, Switzerland. Prof. Dr. Peter Schnedlitz, Vienna University of Economics and Business, Austria Prof. Dr. Bernhard Swoboda, University of Trier, Germany.


Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen

Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.