E-Book, Englisch, Band 4, 336 Seiten
Reihe: Equity in Higher Education Theory, Policy, and Praxis
Soucy A Critique of the Customer Model of Higher Education
1. Auflage 2018
ISBN: 978-1-4331-4992-4
Verlag: Peter Lang
Format: PDF
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
The Tail Wagging the Dog
E-Book, Englisch, Band 4, 336 Seiten
Reihe: Equity in Higher Education Theory, Policy, and Praxis
ISBN: 978-1-4331-4992-4
Verlag: Peter Lang
Format: PDF
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Pädagogik Pädagogik Geschichte der Pädagogik, Richtungen in der Pädagogik
- Sozialwissenschaften Pädagogik Pädagogik Bildungssystem Bildungspolitik, Bildungsreform
- Sozialwissenschaften Pädagogik Pädagogik Pädagogische Psychologie
- Sozialwissenschaften Pädagogik Pädagogik Bildungswesen: Organisation und Verwaltung
Weitere Infos & Material
Acknowledgments – Introduction – Challenging the Customer Model – What’ s a Teacher to Do? – Likeability, Personality and Grading – Evaluating the Evaluators – Students at "Midwest State" and Elsewhere – Is the Customer Always Right? – Out of Step with Some Students – Social Class in American Academia – Social Class and College Teaching – "To Disturb Is My Function" – What Should Count Most in College Teaching and Learning – A Critique of Collaborative Learning – A Dysfunctional and Misleading Evaluation System – Solutions – Afterword – Appendix: Chronicle of Higher Education Articles – Bibliography.