Sutton / Klein | Enterprise Marketing Management | Buch | 978-0-471-26772-0 | www.sack.de

Buch, Englisch, 240 Seiten, Format (B × H): 157 mm x 235 mm, Gewicht: 509 g

Sutton / Klein

Enterprise Marketing Management

The New Science of Marketing
1. Auflage 2003
ISBN: 978-0-471-26772-0
Verlag: Wiley

The New Science of Marketing

Buch, Englisch, 240 Seiten, Format (B × H): 157 mm x 235 mm, Gewicht: 509 g

ISBN: 978-0-471-26772-0
Verlag: Wiley


In diesem bahnbrechenden Buch stellen Spitzenführungskräfte der renommierten Zyman Marekting Group eine neue, revolutionäre Methode für Marketing Manager vor: Enterprise Marketing Management oder kurz EMM.

EMM verbindet das Marketing systematisch mit allen wesentlichen Funktionen innerhalb einer Organisation und richtet das Unternehmen neu aus, um Absatzbemühungen und Customer Service in den Mittelpunkt des Unternehmens zu stellen.

"Enterprise Marketing Management" behandelt alle wichtigen Themen, wie z.B. Markenarchitektur, Investitionsanalyse und Förderung der Kreativität.

Dieses Buch bietet eine bewährte Strategie, die auf wissenschaftlichen Erkenntnissen basiert und bereits von vielen Zyman-Klienten übernommen wurde, die ihre Unternehmen verändern und bessere Ergebnisse im Grundgeschäft erzielen wollten.

Mit einer Einführung von Marketing-Guru und Firmengründer Sergio Zyman.

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Weitere Infos & Material


Foreword: Sergio Zyman.

Introduction: Enterprise Marketing Management.

PART I. RUN BRANDS AS BUSINESSES, NOT AS CAMPAIGNS.

Chapter 1. Marketing Is Not an Art—It Is a Science.

Chapter 2. Architect Your Brand.

Chapter 3. Plug Marketing Into the Enterprise.

PART II. MANAGE YOUR BRAND, NOT YOUR CUSTOMER.

Chapter 4. Take Ownership of the Brand Experience.

Chapter 5. Plug Marketing Into CRM.

Chapter 6. Cross-Marketing to Cross-Sell.

Chapter 7. Use New Media for Brand Activation.

PART III. REINVENT YOUR BUSINESS, NOT JUST COMMUNICATIONS.

Chapter 8. Restructure Based on Brand Experience.

Chapter 9. Measure Investment Performance.

Chapter 10. Optimize Marketing Investments to Drive Profitable Sales.

Conclusion: A New Day for Marketing.

Index.


DAVE SUTTON is CEO of Zyman Marketing Group. He is an authority and a frequent speaker on brand strategy, marketing strategy, and marketing transformation, having led successful strategy and marketing transformation engagements for Global 2000 companies around the world. He is a former president of the Strategic Leadership Forum and a member of the American Marketing Association's Customer Message Management Forum.
TOM KLEIN is a Principal Consultant at Zyman Marketing Group. By combining experience at well-known brand marketing companies such as Nabisco and Chanel with hands-on experience in every major information technology innovation over the past decade, he has a unique perspective on how to enable marketing with the power of enterprise information. He is a frequent speaker and contributor to marketing and technology publications.



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