Buch, Englisch, 251 Seiten, Paperback, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 4044 g
The Secrets to Building an Age-Friendly Business
Buch, Englisch, 251 Seiten, Paperback, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 4044 g
ISBN: 978-1-349-35095-7
Verlag: Palgrave Macmillan UK
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Marketing
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Kundenbeziehungsmanagement, Kundenpflege
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Internationales Management
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Marktforschung
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Strategisches Management
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Forschung & Entwicklung (F&E), Innovation
Weitere Infos & Material
Introduction Chapter 1. The ageing consumer – a historic perspective Chapter 2. Population ageing – situation analysis Chapter 3. Introduction to physiological ageing Chapter 4. Understanding customer touchpoints Chapter 5. The ageing senses Chapter 6. The ageing mind Chapter 7. The ageing body Chapter 8. The meaning of 'age-friendly' Chapter 9. Evaluating age-friendliness Chapter 10. Creating an age-friendly strategy Chapter 11. Age-friendly employers and governments Chapter 12. The future