Liebe Besucherinnen und Besucher,
heute ab 15 Uhr feiern wir unser Sommerfest und sind daher nicht erreichbar. Ab morgen sind wir wieder wie gewohnt für Sie da. Wir bitten um Ihr Verständnis – Ihr Team von Sack Fachmedien
E-Book, Englisch, Band 19, 292 Seiten
Reihe: Global Crises and the Media
Cooper / Cottle Humanitarianism, Communications and Change
1. Auflage 2015
ISBN: 978-1-4539-1531-8
Verlag: Peter Lang
Format: PDF
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
E-Book, Englisch, Band 19, 292 Seiten
Reihe: Global Crises and the Media
ISBN: 978-1-4539-1531-8
Verlag: Peter Lang
Format: PDF
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Geisteswissenschaften Philosophie Moderne Philosophische Disziplinen Medienphilosophie, Medientheorie
- Sozialwissenschaften Medien- und Kommunikationswissenschaften Medienwissenschaften Medienphilosophie, Medienethik, Medienrecht
- Sozialwissenschaften Medien- und Kommunikationswissenschaften Kommunikationswissenschaften Digitale Medien, Internet, Telekommunikation
Weitere Infos & Material
Contents: Simon Cottle/Glenda Cooper: Humanitarianism, Communications, and Change – Simon Cottle: Humanitarianism, Human Insecurity, and Communications: What’s Changing in a Globalised World? – Randolph Kent: Media Futures and Humanitarian Perspectives in an Age of Uncertainty and Complexity – Richard Sambrook: From Buerk to Ushahidi: Changes in TV Reporting of Humanitarian Crises – Paul Conneally: Digital Humanitarianism – Cash, Charity, and Communication – Glenda Cooper: 'Give us your ****ing money': A Critical Appraisal of TV and the Cash Nexus – Paddy Coulter/Glenda Cooper: NGOs, Media, and Public Understanding 25 Years On: An Interview with Paddy Coulter, Former Head of Media, Oxfam – Liz Scarff: 3,000 Words that Explain How to Build a Powerful Fanbase, Make Your Message Go Viral, and Raise Millions for Your Cause – Nandita Dogra: International NGOs, Global Poverty, and the Representations of Children – Shani Orgad: Underline, Celebrate, Mitigate, Erase: Humanitarian NGOs’ Strategies of Communicating Difference – Lilie Chouliaraki: Solidarity in the Age of Post-humanitarianism – Suzanne Franks: From Pictures to Policy: How Does Humanitarian Reporting Have an Influence? – Irene Bruna Seu: Learning from the Public: UK Audiences’ Responses to Humanitarian Communications – Kimberly Abbott: NGO Communications in the New Media Ecology: How NGOs Became the 'New(s) Reporters' – Stuart Allan: Visualizing Human Rights: The Video Advocacy of WITNESS – Patrick Meier: Big Data and Humanitarian Response – Alice Klein: 'Power in my Pocket': How Mobile Citizen Reporting Challenges Digital Elitism – Claire Wardle: New Approaches to Aggregation and Verification in Humanitarian Newsgathering and Coverage – Imogen Wall/Kyla Reid: Mobile Emergencies, Mobile Phones: The Hidden Revolution – Glenda Cooper/Simon Cottle: Humanitarianism, Communications, and Change: Final Reflections.