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Schlüter Gestaltung des internationalen Key Account Managements
Analyse vor dem Hintergrund der Internationalisierung des Konsumgütereinzelhandels1. Auflage 2011. Mit einem Geleitwort von Prof. Dr. Prof. h. c. Bernhard Swoboda 2011Verlag: Gabler VerlagISBN: 978-3-8349-3084-2Medium: Buch59,99 € (inkl. MwSt.)
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Schu Online Growth Options for Retailers
Three Essays on Domestic and International Growth Strategies with Online Retailing1. Auflage 2017Verlag: SpringerISBN: 978-3-658-18215-1Medium: eBookFormat: PDF
Kopierschutz: 1 - PDF Watermark53,49 € (inkl. MwSt.)
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Zehetner Emotionale Intelligenz und Verkaufsperformance
Eine Untersuchung direkter und indirekter Effekte im Business-to-Business-Umfeld1. Auflage 2019Verlag: SpringerISBN: 978-3-658-26472-7Medium: eBookFormat: PDF
Kopierschutz: 1 - PDF Watermark46,99 € (inkl. MwSt.)
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Rollin Essays on congruence theory in marketing
Special focus on digital products and webstores1. Auflage 2022Verlag: SpringerISBN: 978-3-658-39364-9Medium: eBookFormat: PDF
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Zimmer Consumer Responses to Corporate Responsibility and Branding
The Roles of Multinational Corporations’ Media Investments, National Institutions and Internet Penetration1. Auflage 2025Verlag: SpringerISBN: 978-3-658-47916-9Medium: eBookFormat: PDF
Kopierschutz: 1 - PDF Watermark96,29 € (inkl. MwSt.)
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Olejnik International Small and Medium-Sized Enterprises
Internationalization Patterns, Mode Changes, Configurations and Success Factors1. Auflage 2014Verlag: SpringerISBN: 978-3-658-04876-1Medium: eBookFormat: PDF
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Röding Technology-Oriented Customer Touchpoints in Context of Services in Retailing
A Differentiated Analysis on Social Presence and Privacy Calculus1. Auflage 2023Verlag: SpringerISBN: 978-3-658-40554-0Medium: eBookFormat: PDF
Kopierschutz: 1 - PDF Watermark90,94 € (inkl. MwSt.)
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Winters Omni-Channel Retailing
An Analysis of Channel Interdependencies, Integration Services and Specific Marketing Instruments1. Auflage 2021Verlag: SpringerISBN: 978-3-658-34707-9Medium: eBookFormat: PDF
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Morbe International Retailers’ Performance in Host Countries
The Roles of Strategies, Consumer Perceptions and the Local Environment1. Auflage 2018Verlag: SpringerISBN: 978-3-658-22069-3Medium: eBookFormat: PDF
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Berg Retail Branding and Store Loyalty
Analysis in the Context of Reciprocity, Store Accessibility, and Retail Formats1. Auflage 2013Verlag: SpringerISBN: 978-3-658-01596-1Medium: eBookFormat: PDF
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Weindel Retail Brand Equity and Loyalty
Analysis in the Context of Sector-Specific Antecedents, Perceived Value, and Multichannel Retailing1. Auflage 2016Verlag: SpringerISBN: 978-3-658-15037-2Medium: eBookFormat: PDF
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Frentz The Pursuit of Food Well-Being
The Mechanisms Behind Consumers’ Food Well-Being, and Their Relevance for Food Retailing and Marketing1. Auflage 2020Verlag: SpringerISBN: 978-3-658-30366-2Medium: eBookFormat: PDF
Kopierschutz: 1 - PDF Watermark96,29 € (inkl. MwSt.)
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Neus Event Marketing in the Context of Higher Education Marketing and Digital Environments
1. Auflage 2020Verlag: SpringerISBN: 978-3-658-29262-1Medium: eBookFormat: PDF
Kopierschutz: 1 - PDF Watermark90,94 € (inkl. MwSt.)
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