How Ecological Thinking Transforms Public Engagement with Science
Buch, Englisch, 184 Seiten, Format (B × H): 153 mm x 216 mm, Gewicht: 368 g
ISBN: 978-3-319-64396-0
Verlag: Springer International Publishing
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Medien- und Kommunikationswissenschaften Kommunikationswissenschaften
- Sozialwissenschaften Psychologie Psychologische Disziplinen Umwelt-, Konsum- und Werbepsychologie
- Geowissenschaften Umweltwissenschaften Umweltwissenschaften
- Sozialwissenschaften Psychologie Allgemeine Psychologie Sozialpsychologie
- Sozialwissenschaften Soziologie | Soziale Arbeit Spezielle Soziologie Umweltsoziologie
Weitere Infos & Material
1 Ecological Thinking in Science and Public.- 2. Engaging Public Ecologies.- 3. Publics and Counter-Publics of Engagement.- 4. Scientific Expertise and Engagement Experts.- 5. Organic Engagement of Public Ecologies.- 6. Generating Outcomes from Organic Engagement Events.