Buch, Englisch, 232 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm
Use Psychology to Deliver a Customer-Centred Narrative
Buch, Englisch, 232 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm
ISBN: 978-1-3986-1882-4
Verlag: Kogan Page
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management E-Commerce, E-Business, E-Marketing
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftssektoren & Branchen Medien-, Informations und Kommunikationswirtschaft
- Wirtschaftswissenschaften Volkswirtschaftslehre Volkswirtschaftslehre Allgemein Verhaltensökonomik
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Werbung
Weitere Infos & Material
- Section - ONE: Stories and Identities
- Chapter - 01: Why stories are important
- Chapter - 02: How stories can speak to customers’ identities
- Chapter - 03: How to find and understand customers’ desired identities
- Section - TWO: Archetypes
- Chapter - 04: Archetypes and how to use them for market segmentation
- Chapter - 05: How brands can use archetypes to tap into customers’ desires
- Section - THREE: Methods and Processes
- Chapter - 06: User requirements
- Chapter - 07: Branding and brand attributes
- Chapter - 08: Creating and using personas
- Chapter - 09: Measuring and evaluating success